Tuntuu etten pysty ikinä elämään normaalia elämää.
Minulla on käynyt paska tuuri jo geenilotossa, sieltä on tullut jo pari arkipäiväistä elämää rajoittavaa asiaa. Tähän päälle vielä traumaattinen lapsuus ja mt-ongelmat niin hiphei. Muistan ajatelleeni jo joskus 7-vuotiaana että miksi olen elossa jos en pysty ikinä saavuttamaan mitään.
Kommentit (5)
Hieman samanlaiset fiilikset täällä. Elämä on aina ollut minulle pelkästään pettymyksiä pettymysten perään, ikinä ei ole mikään asia mennyt niin kuin olisin toivonut. Jo lapsena toivoin olevani kuollut.
Noh, ehkä jotkut ihmiset ovat tuomittu epäonnistumaan kaikessa..
minulla on sillain samallainen ongelma, että normaali elämä ei kiinnosta. en halua mitään! olen suht onnellinen, mutta haluan vain opiskella kotona asioita jotka kiinnostaa. itseäni varten. ulkoilla ja ja tutkia maailmaa. se riittäisi minulle.
muut ihmiset sanovat, että tarvitsen jotain muutakin ja minun pitää opetella haluamaan jotain.
vaikeaa...
Ap tässä. En ole hyvä missään, enkä voi ikinä olla ammatissa jossa haluaisin olla. Vuosien harrastaminen meni hukkaan kun kehitys tässä harrastuksessa vain loppui, jäin harrastelijatasolle/jopa huonoksi. Tämä oli ainoa asia jonka takia en tappanut itseäni masentuneena teininä. Add takaa sen että en pysy asiassa, tyhmyys ja dyskalkulia sen etten vain opi mitään. Parisuhde on mahdoton, fyysiset vaivat estää matkustelun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En ole hyvä missään, enkä voi ikinä olla ammatissa jossa haluaisin olla. Vuosien harrastaminen meni hukkaan kun kehitys tässä harrastuksessa vain loppui, jäin harrastelijatasolle/jopa huonoksi. Tämä oli ainoa asia jonka takia en tappanut itseäni masentuneena teininä. Add takaa sen että en pysy asiassa, tyhmyys ja dyskalkulia sen etten vain opi mitään. Parisuhde on mahdoton, fyysiset vaivat estää matkustelun.
Ap
Miten tuo harrastuksessa kehittyminen sitten lopahti? Kuulostaa oudolta.
Sun pitää muokata "tavallinen elämä" sellaiseksi, mihin sä pystyt. Miksi pitäisi olla samanlaista kuin kaikilla muilla? Opettele nauttimaan siitä mitä sulla on.