Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neurologin tutkimus?

01.03.2006 |

Olen jo aikaisemmin kirjoitellut meidän 2,8 v pojasta, joka ei juurikaan puhu. Puheterapeuttia yritin saada, mutta se oli mahdotonta. Nyt sain ajan huomiseksi neurologille(yksi puheterapeutti kehotti kääntymään neurologin puoleen ensiksi). Nyt olisinkin utelias tietämään, mitä neurologi tekee tutkimuksessaan, miten siellä käynnillä tutkitaan? Teistä varmasti joku on käynyt neurologin vastaanotolla, joten saisinko apua teiltä? Olisi mukava vähän etukäteen tietää, mitä siellä tehdään?

Itse olen niin maallikko, etten edes oikein tiedä, miten tätä puheenviivästymää voidaan tutkia ja saako neurologilta tietoa siitä enemmän, syistä? Apua pojalle? Diagnoosia? Tehdäänkö siellä jotain testejä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaikenkaikkiaan 3 kertaa ja lapsi on nyt reilu vuoden. eipä siellä ihmeempiä , riippuu ehkä syystä miksi mennään mutta meillä ei mitään varsinaista syytä ole vielä ollut muuta kuin se että kun on näkövamma niin täytyy tarkkailla jos sattuu olemaan jotain muutakin niinkuin yleensä on jos on synnynnäinen näkövika. mutta siitä itse käynnistä, niin siellä ei oikeastaan muutakuin perusteellinen lääkärintarkastus, refleksit ja muuten neuro kyselee miten menee ja tarkkailee miten lapsi toimii. tuntuu ettei siellä juuri mitään tapahdu mutta aina kun epikriisi tulee on se täynnä tekstiä joten kyllä ne havaintoja tekee vaikka mallikosta näyttääkin välillä ettei mitään tapahdu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän