Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purjevenemiehen kanssa deiteille?

Vierailija
26.07.2016 |

Mies on kertonut rakastavansa purjehtimista ja viettää ilmeisesti paljon aikaa aluksellaan. Hän on pyytänyt minua sinne. En osaa uida. Kuinka ehdottaa miehelle jotain muuta paikkaa ensimmäisille deiteille ilman että mies loukkaantuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä voisin keskustella hänen kanssaan koska hän puhuu lähinnä purjehtimisesta. Minä olen ollut joskus soutuveneessä lapsena ja aikuisena laivalla Tallinnassa ja Tukholmassa.

Vierailija
2/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene veneelle vaan tapaa yleisellä paikalla, esim kahvilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et suoraa sano asiasta miehelle. Rehellisesti alusta loppuun...

Eiköhän venemies voi muuallekkin treffit sijoittaa. Älkää aikuiset tehkö asioista vaikeita

Vierailija
4/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet juntti ja mies osaa elämää tätä elämää. Älä edes yritä, nopeasti se mieskin tajuaa, kuinka eri planeetoilta olette.

Et osaa uida? Hei kamoon, kannattaisko vaikka kuule opetella? Ihan itsensä kannalta!

Vierailija
5/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjevene on ostettu vain siksi että saisi pimperoa. Älä kerro miehelle, se loukkaantuu muuten.

Vierailija
6/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Eiköhän venemies voi muuallekkin treffit sijoittaa. Älkää aikuiset tehkö asioista vaikeita

No, hän rakastaa yli kaiken purjehtimista. Olen miettinyt vaikuttaako jonkun kahvilan valitseminen hänen mielestään alentavalta jos hän haluaisi viedä minut merelle. En halua loukata.

Vierailija
7/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusliivit on nykyään ihan lain mukaankin pakollinen turvaväline purjehtiessa, eli tuskin pääset hukkumaan. Ja jos vesilläolo pelottaa, niin kannattaa rehellisesti kertoa se tälle miehelle. 

Mutta mene ihmeessä, purjehtiminen on parhaimmillaan aivan ihanaa!

T. maakrapunainen

Vierailija
8/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän yhteistä teillä sitten on? No, kannattaahan sitä silti varmaan tutustua, mutta sano, että tapaisit mieluummin aluksi vaikka kaupungilla.

Vierailija
9/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sanoisit niinkuin asia on!?

Vierailija
10/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastusliivit on nykyään ihan lain mukaankin pakollinen turvaväline purjehtiessa, eli tuskin pääset hukkumaan. Ja jos vesilläolo pelottaa, niin kannattaa rehellisesti kertoa se tälle miehelle. 

Mutta mene ihmeessä, purjehtiminen on parhaimmillaan aivan ihanaa!

T. maakrapunainen

Paitsi ettei niitä tarvitse pitää päällä, riittää kun löytyy veneestä. Valitettavasti  useimpien purjehtijoiden/venelijöiden mielestä niiden päällä pitäminen on naurettavaa. Eihän se heidän purtilonsa mihinkään uppoa....

-yksi ahkera veneilijä-

Vierailija
11/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain ohis: Kävin kerran yksillä treffeillä miehen kanssa, joka olisi jo niillä ekoilla deiteillä ehdottomasti halunnut meidän tapaavan siellä veneessään (josta puhui koko ajan). Olen veneillyt pienestä asti ja viihdyn vesillä, mutta tuo kyllä kummastutti. Tapasimme muissa merkeissä. Mielestäni ihan OK ja paljon turvallisempaa sanoa ekoista treffeistä, että joku julkinen paikka kiitos, eli ehdota kahvilaa tms.

Vierailija
12/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

No, hän rakastaa yli kaiken purjehtimista. Olen miettinyt vaikuttaako jonkun kahvilan valitseminen hänen mielestään alentavalta jos hän haluaisi viedä minut merelle. En halua loukata.

Kyllä hän ehtii viedä sinut merelle myöhemminkin. Sano, että haluaisit tavata "neutraalilla" maaperällä ensin. Fiksu mies ymmärtää.

Vierailija
13/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat treffeille miehen kanssa, joka puhuu vain veneestään, jos harrastus ei kiinnosta sinua yhtään?

Vierailija
14/14 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjevenemies kuulostaa pelimieheltä heti kättelyssä. Elämässä haihatteleva ja seilaava vastuunkantamaton pikkupoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme