Purjevenemiehen kanssa deiteille?
Mies on kertonut rakastavansa purjehtimista ja viettää ilmeisesti paljon aikaa aluksellaan. Hän on pyytänyt minua sinne. En osaa uida. Kuinka ehdottaa miehelle jotain muuta paikkaa ensimmäisille deiteille ilman että mies loukkaantuu?
Kommentit (14)
Älä mene veneelle vaan tapaa yleisellä paikalla, esim kahvilassa.
Miksi et suoraa sano asiasta miehelle. Rehellisesti alusta loppuun...
Eiköhän venemies voi muuallekkin treffit sijoittaa. Älkää aikuiset tehkö asioista vaikeita
Sinä olet juntti ja mies osaa elämää tätä elämää. Älä edes yritä, nopeasti se mieskin tajuaa, kuinka eri planeetoilta olette.
Et osaa uida? Hei kamoon, kannattaisko vaikka kuule opetella? Ihan itsensä kannalta!
Purjevene on ostettu vain siksi että saisi pimperoa. Älä kerro miehelle, se loukkaantuu muuten.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Eiköhän venemies voi muuallekkin treffit sijoittaa. Älkää aikuiset tehkö asioista vaikeita
No, hän rakastaa yli kaiken purjehtimista. Olen miettinyt vaikuttaako jonkun kahvilan valitseminen hänen mielestään alentavalta jos hän haluaisi viedä minut merelle. En halua loukata.
Pelastusliivit on nykyään ihan lain mukaankin pakollinen turvaväline purjehtiessa, eli tuskin pääset hukkumaan. Ja jos vesilläolo pelottaa, niin kannattaa rehellisesti kertoa se tälle miehelle.
Mutta mene ihmeessä, purjehtiminen on parhaimmillaan aivan ihanaa!
T. maakrapunainen
Mitähän yhteistä teillä sitten on? No, kannattaahan sitä silti varmaan tutustua, mutta sano, että tapaisit mieluummin aluksi vaikka kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Pelastusliivit on nykyään ihan lain mukaankin pakollinen turvaväline purjehtiessa, eli tuskin pääset hukkumaan. Ja jos vesilläolo pelottaa, niin kannattaa rehellisesti kertoa se tälle miehelle.
Mutta mene ihmeessä, purjehtiminen on parhaimmillaan aivan ihanaa!
T. maakrapunainen
Paitsi ettei niitä tarvitse pitää päällä, riittää kun löytyy veneestä. Valitettavasti useimpien purjehtijoiden/venelijöiden mielestä niiden päällä pitäminen on naurettavaa. Eihän se heidän purtilonsa mihinkään uppoa....
-yksi ahkera veneilijä-
Osittain ohis: Kävin kerran yksillä treffeillä miehen kanssa, joka olisi jo niillä ekoilla deiteillä ehdottomasti halunnut meidän tapaavan siellä veneessään (josta puhui koko ajan). Olen veneillyt pienestä asti ja viihdyn vesillä, mutta tuo kyllä kummastutti. Tapasimme muissa merkeissä. Mielestäni ihan OK ja paljon turvallisempaa sanoa ekoista treffeistä, että joku julkinen paikka kiitos, eli ehdota kahvilaa tms.
Vierailija kirjoitti:
aikamoistameininkiä kirjoitti:
No, hän rakastaa yli kaiken purjehtimista. Olen miettinyt vaikuttaako jonkun kahvilan valitseminen hänen mielestään alentavalta jos hän haluaisi viedä minut merelle. En halua loukata.
Kyllä hän ehtii viedä sinut merelle myöhemminkin. Sano, että haluaisit tavata "neutraalilla" maaperällä ensin. Fiksu mies ymmärtää.
Miksi ihmeessä haluat treffeille miehen kanssa, joka puhuu vain veneestään, jos harrastus ei kiinnosta sinua yhtään?
Purjevenemies kuulostaa pelimieheltä heti kättelyssä. Elämässä haihatteleva ja seilaava vastuunkantamaton pikkupoika
Ja mistä voisin keskustella hänen kanssaan koska hän puhuu lähinnä purjehtimisesta. Minä olen ollut joskus soutuveneessä lapsena ja aikuisena laivalla Tallinnassa ja Tukholmassa.