Odotan vain että tulisi ilta kymmenen, ja tämä kuumuus on ohi.
Kommentit (21)
Mikä kuumuus? Nauti nyt hyvä ihminen, jos viitenä päivänä vuodessa Suomessa on edes lämmin.
Olen ulkona mekossa ja ei ole kuuma, enemmänkin vilu.
Valivali.
Mäkin odotan että tulis ilta kymmenen. Silloin näen töissä mun rakkauden. Meillä on koko 8 tuntia aikaa.
Onneksi sisällä viileämpi kuin ulkona.
Tää on liikaa mullekin. Ja ei,en ole ylipainoinen. Tulee vaan vaikea olla kun näin kuuma,jalat turpoaa ja hengitys vaikeutuu. Välittömästi tulee hirveä määrä näppyjä yläkehoon,tosi nättiä joo.
Sama täällä odotan iltaa, sit vasta suihkuun ja kauppaan. En oo helteen ystävä.
Täällä myös kärsitään liiasta kuumuudesta. Toivottavasti loppuu tänään!
Vierailija kirjoitti:
Valivali.
Jos joku palelee +28 asteessa niin jotain pahasti vialla.
Toinen odottaja täällä. Paitsi että tänään ei taida viiletä edes iltakymmeneltä. Kuuma yö luvassa.
Sinulle, jotka kehotatte meitä kärsijöitä nauttimaan helteestä sillä perusteella, että ne ovat Suomessa harvinaisia: myös salamaniskut ihmiseen ovat harvinaisia. Jos salama kuitenkin iskee kohta juuri sinun päähäsi, pitäisikö sinun nauttia asiasta? Koska sehän on niin harvinainen ilmiö?
Kävin just ulkona ja selkä on edelleen aivan märkä. Tosi inhottava olo.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sisällä viileämpi kuin ulkona.
Näin meilläkin on. Pitää olla sisällä, vaikka on kesä. 😳
Ulkona varjossa on tosi ihanaa olla. Aurinko on ihanaa ja sitä on ollut tosi vähän tänä kesänä. Ja vielä se, että lämmintähän on vain muutama päivä tiedossa. Täällä menee koko ajan pilvet airingon eteen ja heti lämpö häviää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuumuus? Nauti nyt hyvä ihminen, jos viitenä päivänä vuodessa Suomessa on edes lämmin.
Sovitaanko, että menet puolestani töihin nauttimaan lämmöstä, pitkiin housuihin ja turvakenkiin pukeutuneena luonnollisesti?
Ulkona 29 astetta, sisällä 28. Lääh, onneksi ei tarvitse siivota sentään.
Suomessa ilmeisesti kakkosella alkavia lämpötilalukemia kun märinä alkaa. :DD Hui kamala, varokaa ettette kuole lämpöhalvaukseen. :D Kyllä se kohta taas helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ilmeisesti kakkosella alkavia lämpötilalukemia kun märinä alkaa. :DD Hui kamala, varokaa ettette kuole lämpöhalvaukseen. :D Kyllä se kohta taas helpottaa.
Onko se niin vaikea ymmärtää, että
a) kun on tottunut viileämpään, niin lämpötilan nouseminen usealla asteella voi tuntua tukalalta?
b) sisätiloissa ilma voi olla seisova ja kuuma, johtuen siitä että aurinko paistaa suoraan sisälle?
c) jotkut joutuvat tekemään myös kuumalla ilmalla töitä, jopa fyysisesti rasittavia töitä?
d) jotkut voivat olla sairaita, jolloin kuumuus tuntuu vielä pahemmalta?
Ei se lähde pois silloinkaan. Odotan ukkosta ja äkillistä lämpötilan romahtamista noin 15 asteeseen. Silloin minä hymyilen. Leveästi.
En kyllä tajua tätä ihmeellistä lämpötilakatkeruutta. Joku valittaa kun on kuuma, toinen sanoo ettei saa valittaa kun tällaisia kelejä ei ole kuin harvoin. Miksi ei saa valittaa? Valitetaan siitä kylmyydestäkin.
En minä sano, ettei kukaan muu saisi nauttia näistä keleistä. Lämpötilalle ei yksikään ihminen mahda mitään, pitää vaan tulla toimeen oli mitä oli. Nauttikaa te jotka tykkäätte, me muut koitetaan selvitä!
Ajatellaan positiivisesti: ei tarvitse palella, eikä suomessa tosiaan onneksi ole tällaisia ilmoja kuin harvoin. Biitsille olisi kyllä kiva mennä ja veteen polskimaan muttei yksin viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valivali.
Jos joku palelee +28 asteessa niin jotain pahasti vialla.
Joku kilpirauhasvammainen..
Ei.