Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhoito, velvollisuus?

Vierailija
24.07.2016 |

Siskoni veti herneet nenään kun en suostunut hänen lapsia hoitamaan... kysyi ja kieltäydyin. Alkoi penääninen miksei käy. Mielestäni en ole tilivelvollinen , mutta sanoin että mulla on nyt muita suunnitelmia. Niin kuin onkin.

Olen aina luullut , että lastenhoito perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja kyllä , mulla on itselläni lapsia myös. Ja juu olen yh. Teen raskasta työtä ja mulla ei oo kesällä yhtään lomaa. Ne vähäiset vapaat haluan pyhittää omille lapsille ja uudelle miesystävälle.

Olen hoitanut siskon lapsia aina kun on pyytänyt. Hän ei kyllä itse tarjoa hoitoapua minulle tai jos kysyn on muuta. Ja en tästä ole suuttunut.

Jotenkin vaan ihmeellistä , että sen kerran kun itse kieltäytyy olen itsekäs ja en arvosta heidän parisuhdetta kun he tarvii omaa aikaa.

Okei.. kyllä minäkin haluan omaa aikaa mutta en velvoita muita aikatauluttamaan elämäänsä minun pillini mukaan.

Onko muilla näin merkillisiä sukulaisia? 😄Et kun et tanssi pillin mukaan olet itsekäs paska 😅

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Aina apu kelpaa ja silloin numero muistetaan...muuten on hyvin hiljaista.

Vierailija
2/2 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia sukulaisia (onneksi). Kieltäytyminen on aina puolin ja toisin otettu rauhallisena vastaan. 

Ystävät ja sukulaiset eivät ole mikään "turvaverkko", eli hyödyke, vaan ihan omia ihmisiään, joilla on oma elämänsä. Eikä keneltäkään voi vaatia, että hän alkaa säätää omaa elämäänsä juuri Minun takiani (ellei ole todellinen hätä kyseessä). Tämä koskee muutakin apua kuin lastenhoitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla