Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile negatiivisin tuntemasi ihminen

Vierailija
23.07.2016 |

Itse tunsin aikanaan ihmisen, joka valitti koko ajan. Siis ihan koko ajan, elämässä ei ole mitään hyvää: lapset vituttaa, mies vituttaa, ruoka vituttaa, ystävät vituttaa (ei ihme jos ihmiset kaikkoavat hänen ympäriltään). Sääkään ei ole koskaan tarpeeksi hyvä, tyyliin liian lämmin, liian kuuma, liian kuivaa, liian märkää...

Kyseessä opiskelukaverini (aikuispuolelta, yllätys vaan), onneksi pääsin hänestä eroon! Uskalsi myös haistella päin naamaa jollekin ihan random ihmiselle, jos tämä ei vaan satu miellyttämään. Käsittämätön ihminen, jolla on varmaan päässäkin jotain häikkää...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä valitan 24/7 ja jos joku valittaa asiasta niin valitan vielä enemmän ja muutun vielä negatiivisemmaksi

Vierailija
2/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin kuvailemaan niin monta ihmistä etten jaksa

Vierailija
4/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tai siis avo ja tuleva ex, ei vaan jaksa kun aina on naama norsunihanassa ja mikään ei ole hyvä.

Vierailija
5/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunsin aikanaan ihmisen, joka valitti koko ajan. Siis ihan koko ajan, elämässä ei ole mitään hyvää: lapset vituttaa, mies vituttaa, ruoka vituttaa, ystävät vituttaa (ei ihme jos ihmiset kaikkoavat hänen ympäriltään). Sääkään ei ole koskaan tarpeeksi hyvä, tyyliin liian lämmin, liian kuuma, liian kuivaa, liian märkää...

Kyseessä opiskelukaverini (aikuispuolelta, yllätys vaan), onneksi pääsin hänestä eroon! Uskalsi myös haistella päin naamaa jollekin ihan random ihmiselle, jos tämä ei vaan satu miellyttämään. Käsittämätön ihminen, jolla on varmaan päässäkin jotain häikkää...

Oliko sen nimi Miia?

Vierailija
6/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen nimi Miia?

eiku poliisiantti

Vierailija
7/13 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin kuvailemaan niin monta ihmistä etten jaksa

Kuvaile edes yksi. :)

Vierailija
8/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas täällä. Ei ole Miia :D

Lisään vielä että tuntuu, että ne elämässä helpoiten päässeet valittaisivat eniten... Elämän koulimaksi joutuneet osaavat suhtautua asioihin rauhallisemmin.

Vierailija
9/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu yh, marmattaa ja marisee suurimman osan ajasta. Myös fb ihan kuraa, itsesäälipäivityksiä, kerjää "paijauksia". Saattaa myös loukkaantua, jos niitä ei tule IRL ja somessa juuri niin kuin on suunnitellut.

Olen itsekin yh enkä mitenkään jaksaisi arkea, jos en yhtään yrittäisi nähdä myös hyviä asioita ja olla perustoiveikas.

Vierailija
10/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kokoomus-, persu- ja vassaripoliitikoista.

Vierailija
11/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen nimi Miia?

Mä tunnen kaksi Miiaa jotka imee kaiken elämän ja ilon kaikesta.

Mä reagoin fyysisesti huonolla ololla näiden ihmisten seurassa.

Niin negatiivisia, että itse pirukin varmaa pötkisi näitä karkuun.

Vierailija
12/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän koulimaksi joutuneet osaavat suhtautua asioihin rauhallisemmin.

Tai sitten käy kuin minulle, sairastuu paniikkihäiriöön ja ahdistuneisuuhäiriöön kaiken kamalan jälkeen. Terapia ei auttanut. Ei siinä mitään, en valita, vastasin vain kommenttiisi.

Vierailija
13/13 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo soittaessaan jonkun sukulaisen kuolemasta/onnettomuudesta/ sairaalaan joutumisesta.  Muulloin ei koskaan soita.  Puhuu pahaa naapureistaan/sukulaisistaan/tuttavistaan paitsi rikkaista ja hyvin menestyneistä.  Etsimällä etsii vikaa jostakin ja aivan sama mikä on asia, yleensä minun käsityö.  Neuvoo aina pyytämättä ja on olevinaan oikeassa. Kohtelee meitä sisaruksia eriarvoisesti.  Juu, on oma äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi