Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rakkauden saa loppumaan?

Vierailija
22.07.2016 |

Otsikossa kysymys.

Kertokaa kaikki keinot millä tunteet saisi tukahdutettua, kokonaan. Täysin yksipuolista, erosta kauan aikaa eikä mitään mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen.
Ja aina vaan rakastan :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja neuvoja haluan. Kun ei vaan voi luopua :( erosta kohta vuosi.

Vierailija
2/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä kauemmin :( Aina luulin että joskus pääsee yli. Nyt tuntuu ettei.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, siihen meni itselläni kyllä monen monta vuotta.

Vierailija
4/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta vuotta mennään. Toivottavasti edes aika, mutta jos joku tietäisi muitakin keinoja (kaikki mahdolliset kuulen mielelläni).

Laastarisuhde ei auta, yrittänyt olen jo monesti uutta suhdetta.

Ap

Vierailija
5/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään..?

Vierailija
6/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus saattaa kestää koko eliniän ja silloin se on kaunis ja voimaannuttava asia, vaikka tuottaisikin tuskaa ja surua. Näin olen itse kokenut ja kasvanut ihmisenä. Jos toivoo tosissaan pääsevänsä yli, voi löytää toisen tosirakkauden, jonka kanssa parempi onni. Mutta se tulee yllättäen ja vasta sitten kun AIKA on haalistanut tunteita edellistä kohtaan.

Myös tunteiden käsittely esim kirjoittamisen, laulamisen/sanoittamisen avulla voi helpottaa, jos on sellaiseen taipuvainen. Samoin se, että alkaa tekemään uudenlaisia asioita elämässä, jotta "elämänkausi vaihtuisi". Uusi harrastus, kaveripiiri, työ tai vaikka asuinkaupunki/matkustelu loisi uudenlaisen mielenmaiseman. Laastarisuhteita en suosittele, sillä niillä vain yrittää korvata rakkaan, vaikka tarkoitus on unohtaa hänet hiljalleen.

Vierailija
7/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Tai laastari (mutta ei mikään kevyt tai seksisuhde, niistä tulee vain morkkis). Etsi intohimo ja suuntaa energiaksi siihen.

Vierailija
8/8 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kesti yli 5vuotya kun huomasin että ei enää tunnu niin pahalle miettiä entistä ja nähdä hänet uuden naisen kanssa. Ero oli minulle suuri järkytys. Jouduin pitkälle sairaslomalle ja jouduin turvautumaan unilääkkeisiin ja käymään terapiassa. Helsingin keskustassakin saatoin mennä zombina päivän muistamatta nimäni tainissä asuin. Ikinä en ole koskaan käynyt niin syvissä vesissä kun rakkaus loppui.

Nyt miltein 10vuotta myöhemmin löysin vihdoinkin uuden miehen kenen kanssa nykyään asun.

Kyllä ne erot välillä on kovia, ja muuttaa ihmisä pysyvästi. Jotkut käy sen rankimman tien..mutta ihme ja kumma aina niistä on selvitty..