Rakastelin miesystävääni hänen vaimonsa hääpuvussa.. nyt on jotenkin huono olo siitä
Meillä on siis salasuhde.. Ja ennen kuin tuomitsette, en ole tästä mitenkään ylpeä enkä toivonut sitä, mutta rakkaus ei ole loogista. Miehellä vaimo ja kaksi lasta. Lapset ja vaimo ovat sukuloimassa ja mies jäi koiranvahdiksi, joten meillä on koko viikko aikaa toisillemme. Tänään hän ehdotti, että voisin pukea hänen vaimonsa hääpuvun ylleni, kun rakastelemme. Suostuin koska se tuntui niin tuhmalta ajatukselta ja sainkin siitä hyvän orgasmin, mutta nyt kun mietin asiaa tarkemmin minulle tulee hirveä morkkis. Kuinka törkeää pukea toisen naisen hääpuku ja rakastella hänen miestään se päällä.:( Voi ei en tiedä mitä kertoa miehelle, minun pitää saada omaa rauhaa hänestä, vaikka meillä olisi koko viikko aikaa tosiaan olla yhdessä.
Kommentit (15)
Kauanko meni, kun tämän keksit? Ja ei mammat ehdi tästä raivoomaan, ajotuskin meni pieleen.
Jaa jaa, ne ei ollut mun ukko ainakaan sitten. Mulla oli vuokrapuku.
Mitä tää heppu saa kun tehtailee näitä juttujaan?
Ooo-kei. Että tämmöstä tällä kertaa.
Provohan tämä varmaan on mutta sairas ajatuskin. :D
TÄÄ OLI IHAN 5/5 !!! *YLÄFEMMAT* *JAKSUHALI* *HENKINENPIERU* *JÄTÄSESIKA* *OOTKINGI* *6MINUUTTIA AIKAA*
Joo, nyt on kyllä yritystä. Vähän liikaakin. Ja ajoitus sucks. Olisit keksinyt tän noin tunti sitten.
No jo pienestä säikähdit! Ei taida sinusta olla rakastajattareksi? Ei sun auta kun palata oman miehes luo:( I feel you sis.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, ne ei ollut mun ukko ainakaan sitten. Mulla oli vuokrapuku.
Touché! :D
Pistän pahemmaksi.
Rakastelin miehen kanssa läpi yön kun vaimonsa oli synnyttämässä heidän toista lasta. Vanhemi oli pinniksessä samassa huoneessa missä me touhuttiin.
Silloin en pitänyt sitä minään muuna kuin hyvän panon kanssa paneskeluna.
Näin alas olen joskus vajonnut. Tällä järjellä en enää toimisi noin.
Elämän kevät, keksi parempi juttu😂😂😂
No voi ei.