Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten miehet voi olla noin sikoja

Vierailija
19.07.2016 |

Mua pannut ja sanoo että pitää lähteä kun vaimo tossa pojan kanssa lähistöllä. Sanoo, että voisit maksaa eilisetä taksista. Arvaa maksoinko. Miten mies pumppaamassa lähellä koko yön ja sit yök en jatka enempää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea surkean löytää.

Vierailija
2/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä sika. Meet heti kertomaan sen vaimolle että mies on pettäjä. Ansaitsee saada tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä viaton uhri?

Vierailija
4/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavinta oli kun yks sika jätti kondomin mun sisälle. Jossan vaiheessa se tuli ulos ja ihmettelin mikä vittu tää on. Ei riitä sanat kertomaan.

Vierailija
5/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se sika on? Ootko katsonut peiliin viimeaikoina? Käy kurkistamassa niin näet sian.

Vierailija
6/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä 3/5 :D

Vierailija
7/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kysy siltä mieheltä, itse kun en tiedä mitä Ripan ja Penan päässä pyörii.

Vierailija
8/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ette ota kilttejä peräkammarinpoikia.

Vierailija
9/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu mammat. Ei teidänkään väljää tosaa kukaan pane vaan miehenne lähtee just vieraisiin.

Vierailija
10/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää ote jostain lähiöpubiruusun päiväkirjasta. Rakas päiväkirja....

Vierailija
11/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä 3/5 :D

Itse annan tälle sadulle 1/5.

Huono, koska taas haukutaan miehiä. Keksikää jo muuta.

Vierailija
12/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ne pojat pääosin kasvattaa, ainakin niin te itse väitätte, joten eiköhän ole viisainta katsoa peiliin.

Vierailija
13/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh. Mies on sika ja sen kanssa ollut sitten ilmeisesti tykkää eläimistä? Mikä siinä on vaikea ymmärtää että joskus nainen on pelkkä pano? Ei kukaan pakota ja helppo saatava on huoleton hylätä. Tunteet on aivan eri asia kuin halut. Ihan kun ei naisilla olisi pelkkiä haluja. Kyllä on, tiedän kokemuksista.

Vierailija
14/14 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh. Mies on sika ja sen kanssa ollut sitten ilmeisesti tykkää eläimistä? Mikä siinä on vaikea ymmärtää että joskus nainen on pelkkä pano? Ei kukaan pakota ja helppo saatava on huoleton hylätä. Tunteet on aivan eri asia kuin halut. Ihan kun ei naisilla olisi pelkkiä haluja. Kyllä on, tiedän kokemuksista.

Juuri näin, jokin aika sitten nainen oli häippäsyt kämpiltä aamulla vähin äänin. En ole mikään susiruma, joten luulenpa että joku varattu käytti minua seksiin, en tiedä mutta kyllä niin hiljaa oli hiipinyt että joku juttu siinä oli.