Aikovatko yksinhuoltajat lahjoittaa osan saamistaan tuista takaisin valtiolle?
Oletteko harkinneet? Vanhukset, vammaiset ja muut oikeasti vähäosaiset tarvitsisivat rahaa.
Kommentit (17)
Köyhyyttä on tutkittu ja suurin riski köyhyyteen on juuri työttömällä tai pienipalkkaisella yksinhuoltajalla. He ovat siis juuri niitä vähäosaisia.
Maksoin jo. Teen pitkää päivää töissä ja tienaan varsin hyvin. Eiköhän ne lapsilisän yksinhuoltajakorotukset ole tullut maksettua jo moneen otteeseen takaisin maksaessani vuosittain noin 50 000 € veroja.
Olenkin luovuttanut lähes yhden kuukauden lapsilisän verran vuodessa pois. Sehän leikattiin jo tässä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Johan ne maksaa veroilla.
Häh?! Siis maksavat veroa saamistaan tuista, eivät käytännössä maksa senttiäkään valtiolla vaan pelkästään saavat rahaa. Aika tyhmä pitää olla, että sanoo silloin näiden maksavan veroillaan.
Olen yksinhuoltaja enkä ole saanut mitään tukia koskaan. Olen tehnyt välillä kahta työtä eli olen kunnon veronmaksaja ja minulla on kaksi omistusasuntoa.
Kerro ap mitä tukia voisin saada! En ole koskaan saanut mitään tukia yhteiskunnalta, maksanut veroja vain. Ei näet ole mitään eritysiä yh-tukia vaikka niin luulet.
Tiestikö että esim toimeentulotuen saajista suurin osa on sinkkumiehiä ilman lapsia? Toiseksi suurin osa on sinkkunaisia ilman lapsia. Kolmanneksi suurin ryhmä on pariskuntia ilman lapsia. Neljäs ja viides ryhmä ovat yhyä isot eli pariskunnat joilla on lapsia ja yksinhuoltajat.
Veikkaanpa, että kuulut ap itse tuohon sossun tuella elävien ykkösryhmään...
Vierailija kirjoitti:
Tiestikö että esim toimeentulotuen saajista suurin osa on sinkkumiehiä ilman lapsia?
Nämä miehet ovat naiset syrjäyttäneet yhteiskunnasta. Heitä täytyykin tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiestikö että esim toimeentulotuen saajista suurin osa on sinkkumiehiä ilman lapsia?
J*malauta. Miehet makoilee, naiset hoitaa yksinhuoltajina lapset ja käy päivätöissä ja tekee kotihommina toisen työpäivän. Saakin tällainen p*ska romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan ne maksaa veroilla.
Häh?! Siis maksavat veroa saamistaan tuista, eivät käytännössä maksa senttiäkään valtiolla vaan pelkästään saavat rahaa. Aika tyhmä pitää olla, että sanoo silloin näiden maksavan veroillaan.
Meinaatko että yksinhuoltajan verokortissa lukee veroprosentin paikalla yh vai?
Minä voin maksaa takautuvasti nyt kun en enää ole yksinhuoltaja.
Kertoisiko joku mitä ne olivat kun en muista?
Voisitko Kelan sivuilta linkata ,mikä tuki se on joka on yksinhuoltajille tarkoitettu? Voisin hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ovat naiset syrjäyttäneet yhteiskunnasta. Heitä täytyykin tukea.
Jestas miten vaikutusvaltaisia naiset ovat, en ollut tajunnutkaan! Sossutukiluuserimiehetkin olisivat ihan kunnollisia ja ahkeria yhteiskunnan jäseniä, mutta kunnoahat naiset ilkeyttään ovat syrjäyttäneet heidät. :(
Mites itte ajattelit maksella takaisin?
Jaa mitä tukia? Ex maksaa elarit ja ns. tukea saan vaan lapsilisään korotuksen. Tätä lapsilisän korotustako tarkoitat? Se on huikea vajaa 50€, kyllä se veroina tulee maksettua monta kertaa.
nääh. ei jatkoon.