Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa, jos joku parikymppinen nainen haaveilee seksistä kärsivällisen, hellän ja hyvän rakastajan kanssa.

Vierailija
18.07.2016 |

Nuorena kuuluu opetella, ei vaatia valmista pakettia. Varsinkin jos itse on kokematon. Parasta on kun molemmat ovat yhtä kokemattomia. Liika ero seksuaalisessa kokemustasossa ei ole hyväksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Olimme molemmat neitsyitä, mutta ensimmäinen poikaystäväni oli kärsivällinen, hellä ja hyvä rakastaja. Olimme 19-vuotiaita.

Vierailija
2/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta nuorelle 19-v. tytölle on ottaa 35-45-v. kokenut mies rakastajaksi opettamaan kiireetöntä ja nautinnollista rakastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että tietää, mikä on päämäärä, kun aloittaa harjoittelun.

Useimmille päämäärä on oma laukeaminen. Joillekin taas antoisa matka.

Vierailija
4/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kysyn että miten niin? Olin 22 kun aloitin seurustelun nykyisen poikaystäväni kanssa ja hän oli juuri kaikkea tuota. Hellä, kärsivällinen ja hyvä rakastaja. Minulle hyvä rakastaja ei ole se joka hallitsee kaikki mahdolliset asennot ja tekniikat, vaan se joka osaa lukea minua ja tietää mitä kulloinkin haluan. Pikapanon, pitkän hellän rakastelun kuumine esileikkeineen vai jotain "rivoa" tyyliin spermat naamalle. Nämä kriteerit poikaystäväni täyttää eli on hyvä rakastaja.

Vierailija
5/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kysyn että miten niin? Olin 22 kun aloitin seurustelun nykyisen poikaystäväni kanssa ja hän oli juuri kaikkea tuota. Hellä, kärsivällinen ja hyvä rakastaja. Minulle hyvä rakastaja ei ole se joka hallitsee kaikki mahdolliset asennot ja tekniikat, vaan se joka osaa lukea minua ja tietää mitä kulloinkin haluan. Pikapanon, pitkän hellän rakastelun kuumine esileikkeineen vai jotain "rivoa" tyyliin spermat naamalle. Nämä kriteerit poikaystäväni täyttää eli on hyvä rakastaja.

Voi kun löytäisikin naisen, joka pystyisi samalla tavalla lukemaan minua ja toimimaan tarvittaessa aktiivisesti.

Vierailija
6/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun löytäisikin naisen, joka pystyisi samalla tavalla lukemaan minua ja toimimaan tarvittaessa aktiivisesti.

Toki tämän täytyy toimia toisinkinpäin, tiedän milloin kaivataan suihinottoa tai pikapanoa keittiön pöydällä ennen töihin lähtöä. Myönnän kyllä sen että mua on varmasti helpompi lukea.

Vierailija
7/7 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on pieni ristiriita kun naiset sanovat että haluabat kokeneen miehen opettamaan, mutta eihän se mitenkään auta niitä kokemattomia ja osaamattomia miehiä. Enemmänkin miehet tarvitsisivat itselleen kärsivällisen opettajan.

Koska mielestäni miehen taidot ratkaisevat enemmän. Naisena ymmärrän että minulla on myös oma roolini ja osaan sen. Mutta poikaystäväni onvähän tönkkö eikä osaa kunnolla. Olemme toistemme ensimmäiset ja opettelua on jatkuvasti. Täytyy kyllä sanoa, että kauas on siitä alkutilanteesta päästy! Yhdessä opettelemalla hyvä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme