Vaklatkaa kissaa.
Sillein että vähän näkyy toista silmää jostain kulman takaa ja katsokaa miten kissa käyttäytyy.
Kommentit (9)
Kissa jähmettyi tuijottamaan. Vetäydyin nurkan taakse välillä ja tupsahdin taas esiin. Kissa liikkui aina eteenpäin silloin kun olin nurkan takana . Jähmettyi kun kurkistin, kunnes syöksyi luokseni. Hauskaa meillä oli.
Tylsää on. 19v kolli vaan nukkuu...
Vierailija kirjoitti:
Kissa jähmettyi tuijottamaan. Vetäydyin nurkan taakse välillä ja tupsahdin taas esiin. Kissa liikkui aina eteenpäin silloin kun olin nurkan takana . Jähmettyi kun kurkistin, kunnes syöksyi luokseni. Hauskaa meillä oli.
Blaa se luuli että halusin jakaa mun iltapala pihvin sen kanssa.. Hyppäsi syliin ja nuoli mun pihviä.. Joo en ois halunnutkaan syödä sitä itse loppuun..:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
En todellakaan näin iltasella ala tuohon :D Mun kissa on nukkunut koko päivän ja nyt pikkuhiljaa alkaa villiintymään, kohta juoksee ravia ympäri huushollia. Katso mielummin youtubesta stalking cat- videoita.