Suhde toiseen mieheen. Mitä oikein teen?
Avomieheni on kaikin puolin täydellinen. Hän on hyväpalkkainen insinööri, meillä on hyvin samanlaiset elämänarvot. Opiskelen itse tällä hetkellä yliopistossa biologiaa. Mies kunnioittaa ja kohtelee hyvin. Tulemme hyvin toimeen. Suunnitelmissa olisi hankkia lapsiakin lähivuosina. Ongelma on siinä, että välillämme ei ole pienintäkään seksuaalista kipinää. Suhteen alussa seksiä kyllä oli, mutta väheni sitten pikkuhiljaa. Koko ajan on kasvanut tunne siitä, että tämä ei riitä minulle. Haluan jotain enemmän.
No, joku aika sitten tapasin tämän toisen miehen ja kaikki meni uusiksi. Hän on puoliksi serbialainen ja puoliksi suomalainen. Mies on ns. kulkuri tai maailmanmatkaaja. Hänellä ei siis ole vakituista osoitetta. Hän on asunut paljon ulkomailla ja nähnyt maailmaa. Pitkä, tumma ja lihaksikas. Voi luoja sitä himon määrää. En eläissäni harrastanut sellaista seksiä kuin tämän miehen kanssa. Kaiken lisäksi mies on mukava, ehkä hieman rosoinen. Kuten voisi luulla, hän ei ole mikään pleijeri. Hassuinta tässä on se viisaus, mikä hänessä on. Tuntuu, että ei ole paikkaa missä hän ei olisi käynyt. Hän siis tietää monista asioista enemmän kuin minä, koulutustasomme erosta huolimatta. Pelkään, että olen ihastumassa.
Kommentit (16)
Olithan luvan kanssa liikenteessä?
Melko tarkat jo antamasi tuntomerkit, lapseton nainen joka opiskelee biologiaa yliopistossa ja jolla on insinöörimies ;)
Niin mikä oli kysymys? Sekö, että mitä teet? No sä teet just niin kuin päätät tehdä, mitä me muut ollaan sua käskemään.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli kysymys? Sekö, että mitä teet? No sä teet just niin kuin päätät tehdä, mitä me muut ollaan sua käskemään.
Tämä.
Voi v...u mikä tyyppi olet, täydellinen ja hyväpalkkainen inssimies sinulla ja silti kaipaat keikkamunaa. Hyi helvetti.
Onko slörbellä iso peenis? Oletko ottanut peeniksen myös suuhun ja anaaliin?
Kerro miehellesi totuus ja jätä hänet jos kerran oikeasti tunnet jotain puuttuvan. Mutta älä jätä häntä tämän toisen miehen takia, et kuitenkaan häntä vielä tunne.
Mä olisin saanut tuollaisen "täydellisen miehen" mutta en lähtenyt kelkkaan mukaan koska se seksuaalinen kipinä on mulle liian tärkeä. Mielummin yksin kuin kuivassa av(i)oliitossa. Päivääkään en ole katunut, vaikka mielessä kävi että olenko ihan tyhmä kun hylkään kaikin puolin hyvän miehen, jonka seurassa viihdyin ja joka haluaisi minut.
Mä luulin et biologit on vässyköitä, ei näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Melko tarkat jo antamasi tuntomerkit, lapseton nainen joka opiskelee biologiaa yliopistossa ja jolla on insinöörimies ;)
Nyt vain yliopisto-opiskelijat sellaista etsimään, jolla on serbimies sosiaalisessa mediassa kaverina :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta vässykkä on juuri sellainen, jolla ei selkäranka riitä olemaan rehellinen rakkaimmalleen ihmiselle, eli vähän niin kuin AP. Mutta minä olenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni parhaat kyydit olen saanut biologian opiskelijalta. En ole serbialainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko slörbellä iso peenis? Oletko ottanut peeniksen myös suuhun ja anaaliin?
Tietäisitpä vaan. Ap
up