Onko muita jotka aikovat tilata kohta krapulapizzan?
Kauhea krapula kun join pitkästä aikaa eilen. Näin pahaa ei ole koskaan ollut.
Rasvainen pizza olisi nyt paikallaan.
vertaistukea?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole krapulaa nähnytkään, jos pystyy syömään.
Eikö tää siis ole krapula kun oksensin eilen 5 krt ja tänään ainakin 8 krt? Mitä siihen oikeaan krapulaan vaaditaan!?!
Ap
Ei ole krapula, mutta oon hengessä mukana! Onhan siinä ihan oma tunnelmansa, kun avaa tärisevin käsin pizzakuskille oven tietäen, että kohta helpottaa.
Ei varsinainen krapula, ei siis paha olo eikä päänsärkyä. Mutta sellainen perus dagen-efter eli väsähtänyt ja saamaton olo.
Ei kuitenkaan pizzaa. Aion laittaa kasvisgratiinin ja kassler-pihvejä. Ehkä riisiä... katotaan, kun lapsi saapuu ip, mikä on hänen mielipiteensä.
Mutta ota oikein tukeva, rasvaa ja suolaa tihkuva pizza: salami, kebab, naudanlihapallerot ym. Unohda parsa ja muut puputäytteet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää siis ole krapula kun oksensin eilen 5 krt ja tänään ainakin 8 krt? Mitä siihen oikeaan krapulaan vaaditaan!?!
Ap
Krapulasi oli siis eilen ja/tai tänään, mutta kun ruoka maistuu ja pysyy sisällä, se on enää muisto vain.
Never ever. Mä lähden kohta crossfit-tunnille, sen jälkeen kaupungille lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Never ever. Mä lähden kohta crossfit-tunnille, sen jälkeen kaupungille lounaalle.
Salaattilounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Krapulasi oli siis eilen ja/tai tänään, mutta kun ruoka maistuu ja pysyy sisällä, se on enää muisto vain.
No eilen ryyppäsin ja kun tulin kotiin aloin oksentaa. Tänään ei ole ruoka pysynyt sisällä. Vettä kun litkii niin kaikki nousee ylös. Pizzaa haluan nyt niin paljon että pyörryn jo ajatuksestakin. Odotan myös että saan ottaa sen kanssa särkylääkkeen.
Ap
Ei tod! Kävin jo juoksemassa ja just join aamukahvin ja söin pari leipää. Join kyllä eilen pari lasia kuoharia, mutta krapulaa en hanki, koska se pilaa koko seuraavan päivän.