Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä kun seksi oksettaa ajatuksenakin..?

Vierailija
28.02.2006 |

Olen siis aika vasta synnyttänyt, ja seksihalut ovat kyllä täysin hukassa. minulla on yksi lapsi aiemmin ja hänen syntymänsä jälkeen halut palasivat heti, ja kaikki sujui hyvin. Nyt toisen lapsen syntymän jälkeen tuntuu, etten voi sietää seksiä, joka ilta odotan nukkumaan menoa kauhulla, koska tiedän miehelläni jo haluja olevan. Itseäni inhottaa ajatuskin, enkä siedä edes itse nähdä itseäni alastomana, koska koen näyttäväni niin rumalta..en siis ole ruma, minusta vain tuntuu siltä, onpas taas sekavaa..miehelleni en ole tästä puhunut, mutta kaippa hän pian alkaa ihmetellä milloin sitä seksiä oikein voi harrastaa..Siis mitä teen tässä tilanteessa? Olen aivan hämmentynyt, koska meillä on aina sujunut lostavasti sängyssä, ei mitään ongelmia ja yhtäkkiä tuntuu tältä. Todella stressaavaa..haluaisin haluta, mutta mitään ei tapahdu..auttakaa nyt joku, mitä ihmettä tämä oikein on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ole seksi 1. mielessä synnytyksen jälkeen. Puhu asiasta miehellesi, kyllä hän varmasti ymmärtää. Olen aivan varma, että aika korjaa ongelman (itse kaksi lasta synnyttäneenä). Semmoista hormoonipyöritystähän se on sekä ennen että jälkeen synnytyksen. Älä pakota itseäsi sellaiseen mikä ei tunnu hyvältä. Mutta mikset voisi miestäsi hyväillä käsin ja suuseksillä. Ei yhdyntä ole mikään pakko, eikä ole pakko sinun saada, jos ei siltä tunnu. Muista myös aloittaa lantionpohjalihasten treenaaminen.

Hyvää jatkoa vauvan ja miehen kanssa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi