Kampaajat, kertoisitteko, mikä logiikka tällaisessa hinnoittelussa on?
Naisten hiusten leikkaus maksaa tietyn hinnan. Jos on pitkä tukka, siihen tulee pitkän tukan lisä. Jos pitkätukkaisena haluan latvojen tasoituksen, joudun siis maksamaan enemmän kuin lyhyttukkainen, jonka tukan leikkaaminen malliin kestää pidempään ja ainakin maallikon näkökulmasta on vaikeampaakin. Voisitteko selittää tällaisen hinnoittelun perustelun? Minä en nimittäin ymmärrä.
Törmäsin asiaan, kun olin varaamassa aikaa latvojen tasaukseen yhdestä kampaamosta, jossa oli eri hinnat lyhyistä extrapitkiin hiuksiin.
Kommentit (6)
Yleensä tuollainen pitkien hiusten lisä on värjäyksissä ja muissa käsittyissä, harvemmin leikkauksessa. Meillä ainaki päinvastoin. Lyhyiden hiusten leikkaus normaalin leikkuuhinnan, mutta pitkien hiusten tasoitus on edullisempi koska siihen menee vähemmän aikaa.
En veloita mitään värjäyksistä leikkuista yms, ja sitäpaitti ajan oman partani itse.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Värjään tukkia omaksi ilokseni, kunhan tuovat omat aineet, mulla on vehkeet.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Pitkät hiukset on helppo tasoittaa itsekin, kun on kunnon sakset. Ei tartte maksaa suoran viivan leikkaamisesta 40€... kalliit 5-10min.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollainen pitkien hiusten lisä on värjäyksissä ja muissa käsittyissä, harvemmin leikkauksessa. Meillä ainaki päinvastoin. Lyhyiden hiusten leikkaus normaalin leikkuuhinnan, mutta pitkien hiusten tasoitus on edullisempi koska siihen menee vähemmän aikaa.
Onko pitkän ja lyhyen tukan pesu teillä samanhintainen?
Jos miesten hiustenleikkuun hinnoittelee liian kalliiksi, miehet eivät mene lainkaan parturiin vaan leikkaavat hiukset kotonaan koneella. Naisille taas voi lätkäistä ihan minkä vain hinnan, koska naisille kampaus on tärkeä asia.