Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää kun ihmiset utelee olenko homo ja suuttuvat jos kysyn miksi haluat tietää/mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
12.07.2016 |

Pliis lopettakaa, se on ärsyttävää ja loukkaavaa. Se että olet siskoni/veljeni kaveri ei tarkoita sitä että olet minunkin kaveri ja voit "kaverina" kysyä mikä oon miehiäni, et voi ja turha suuttua jos sanon että ei kuulu sulle tai vaihdan puheenaihetta. Vaikka on vuosi 2016 ja kaikki saa olla sitä mitä haluaa niin näillä alle 10 000 asukkaan paikkakunnilla jopa minä jonka olemuksesta muka näkee että homppeli oon niin haluan pitää matalaa profiilia ja kaapin oven kiinni.. Koittakaa ymmärtää että kaikki ei halua sitä asiaa kertoa vaikka "se on nykyään okei" no ei todellakaan ole ja minä homona kyllä tiedän sen. Tämä vain vinkkinä "kaapista repijöille" että ajatelkaa asiaa sen toisenkin näkökulmasta ja jos joku ei kerro niin älkää siitä suuttuko :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon. Itseäni vituttaa suunnattomasti kun ihmiset arvuuttelevat olenko homo kun ei naisia näy, ja minähän kun olen pohjimmiltani niin streitti hetero että nussisin lepakotkin ehjiksi. Joten ihmiset, lopettakaa se kysely ja hoitakaa omat hommanne.

Vierailija
2/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikältä on kysytty tositarkoituksella olenko homo(olen hetero). Mielestäni se on ok hakutapa partnerille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en utele toisten asioita koska ne ei kiinnosta minua ja asun isossa kaupungissa niin on muutakin elämää kuin pohtia kuka on homo jne. Mut joo ymmärsin pointin

Vierailija
4/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Olen heteronainen enkä seurustele, mutta esim. työpaikalla vähän vieraammat työkaverit pitävät lesbona.

Vierailija
5/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vieläkö joitakin kiinnostaa onko joku mahdollisesti homo? 😲

Vierailija
6/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon. Itseäni vituttaa suunnattomasti kun ihmiset arvuuttelevat olenko homo kun ei naisia näy, ja minähän kun olen pohjimmiltani niin streitti hetero että nussisin lepakotkin ehjiksi. Joten ihmiset, lopettakaa se kysely ja hoitakaa omat hommanne.

"nussin lepakotkin ehjiksi"

Ja tällä pelkkiä yläpeukkuja. Kiva.

t. lepakko, joka tietää kuinka suuri ja todellinen ongelma ja uhka meille on, että joku heteromies voi päättää yrittää "nussia meidät ehjiksi" vaikka väkisin.

Vierailija
7/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarapää kirjoitti:

Kyllä meikältä on kysytty tositarkoituksella olenko homo(olen hetero). Mielestäni se on ok hakutapa partnerille. 

Nyt ei ollut kyse partnerin hausta vaan tyhmästä uteliaisuudesta

Vierailija
8/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasarapää kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse partnerin hausta vaan tyhmästä uteliaisuudesta

ok - jummarran. 

Vierailija
9/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homona ymmärrän että joku kysyy, jos on kiinnostunut SIINÄ mielessä. Koska kukaan tuntemani homo ei halua vahingossa iskeä heteroa (vaikka jotkut heterot näin luulevat..). Mutta se on typerää kysellä ihan vaan tyhjänhuuteluna.

Vierailija
10/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. lepakko, joka tietää kuinka suuri ja todellinen ongelma ja uhka meille on, että joku heteromies voi päättää yrittää "nussia meidät ehjiksi" vaikka väkisin.

Todella ruma ilmaisu.. Mikähän on naisten vastine homoille että eheytyisivät heteroiksi? Tänään multa kysyttiin oonko ees pannu naista vaikka en edes sanonut olevani homo vaan koitin vaihtaa puheenaihetta muuhun ja poistua muualle kun koin tilanteen tosi kiusalliseksi ja vähän jopa loukkaavana tollasen utelun eka homoudesta ja sit naisasioista ja uudestaan homoudesta :/ Ap

Vierailija
11/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Afrikan maissahan tuota tehdään ihan yleisesti hyväksyttynä.

Vierailija
12/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homona ymmärrän että joku kysyy, jos on kiinnostunut SIINÄ mielessä. Koska kukaan tuntemani homo ei halua vahingossa iskeä heteroa (vaikka jotkut heterot näin luulevat..). Mutta se on typerää kysellä ihan vaan tyhjänhuuteluna.

Ei mua haittaa jos homo kysyy koska homo myös ymmärtää toista homoa. Mutta multa kysyy aina heteromiehet ja naiset tyyliin "ootko poikiin päin" tai jotain "toi lenkillä käynti on aika tyttöjen juttu, ootko niitä poikia?" Tai just tänään perheellinen mies (veljen kaveri) kysyi "mikä sä oot, siis ootko naisiin päin vai homo?" Ja sit alko lässytys siitä pillusta ja kaikesta :/ Ap

Vierailija
13/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Afrikan maissahan tuota tehdään ihan yleisesti hyväksyttynä.

Ällöä samoin ku se sanonta että "lesbouden parantaa tarpeeksi kova k***ä :(

Vierailija
14/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti todella turhauttavaa, mutta et voi ymmärtää täysin sitä koska oot hetero toisin kuin ap joka on homo jossain perähikiällä

Vierailija
15/33 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no toikin on vaan valinta kysymys

Vierailija
16/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että lesboudenkin voi nussia pois :-o

Vierailija
17/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ja itkettää aina kun ihmiset kyselee ämpärirumilta tuota "homoko olet vai miksei sulla naisia näy ikinä?"

No mitäpä lottoat, haloo nyt vähän hei. Oletteko tyhmiä vai vain ilkeitä?

Vierailija
18/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ja itkettää aina kun ihmiset kyselee ämpärirumilta tuota "homoko olet vai miksei sulla naisia näy ikinä?"

No mitäpä lottoat, haloo nyt vähän hei. Oletteko tyhmiä vai vain ilkeitä?

Jep ja mitä se edes ihmisille kuuluu onko joku homo vai ei :P

Vierailija
19/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tläpeukku tuohon tuli ainakin minulta, joka en edes ajatellut/tajunnut tuota lepakko-kohtaa.

Vierailija
20/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tläpeukku tuohon tuli ainakin minulta, joka en edes ajatellut/tajunnut tuota lepakko-kohtaa.

Sen voi vaihtaa alapeukuksi