Taikokaa mulle joku näkymätön mies nostamaan sänkyä ja sohvia kun haluaisin imuroida :(
Kommentit (11)
Ei ole kun näkymättömiä naisia, olisit saanut sellaisen, mutta eihän ne nyt sohvaa pysty nostamaan... :)
Millainen siima sä oot jos et toisella kädellä saa nostettua samalla kun imuroit?
N25
Miksi sen miehen pitää olla näkymätön?
Etkö kestä katsoa miehiä, vai alkaako helposti tekemään mieli peuhaamaan sellaisen kanssa ja siivous kärsisi
Helvetti miten avutonta. Nostele itse huonekalusi, ei ne mitään tonneja paina.
Mitä tapahtui nykyaikaiselle modernille naiselle, joka ei tarvitse miehiä mihinkään? Niin makaa kuin petaa.
Olisiko kuntosaliharjoittelu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Millainen siima sä oot jos et toisella kädellä saa nostettua samalla kun imuroit?
N25
Whaat? :D :D
Mulla olisi yks divaanisohva jolla voit tulla tuota kokeilemaan. Jo ulottuvuus tuottaa ongelmia...
Mulla oli ihan näkyvä mies, mutta se ei mitään sohvia nostellut. Lähti vaan nostelemaan, kun tuli aika imuroida.
Joten kai se tilanne oli aika sama kuin tuo sinun nykyinen. Paitsi että se mies rapisteli hiekkaa farkunlahkeistaan joka paikkaan ja sen takia piti imuroida useamminkin.
No kyllä se nyt on vaan kätevämpää niin että toinen nostaa :D Anteeksi, saa olla nainen, lisko, mörkö, kultakala tai mikä vaan kunhan olisi nopea, kiltti ja tehokas nostelemaan noita valittamatta. Valitettavasti täällä asuu vain näkymätön mies. Nyt se taitaa tosin olla baarissa.
Ap
Kyl mää voin tulla :-)