Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva herättää kukonlaulun aikaan, menisitkö silti yökylään?

Vierailija
11.07.2016 |

Ahdistaa ajatus yökyläilystä vauvan kanssa, joka herää aina viimeistään seitsemältä ja on aina hyväntuulinen kyllä mutta myös kova "juttelemaan" ja pitämään ääntä.

Mies on mulle vihainen tämän takia, kun en halua lähteä hänen sukulaisille pieniin asuntoihin elämään vauva-arkea.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies menemään vauvan kanssa ja jää itse kotiin.

Vierailija
2/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja menin. Kerroin vaan etukäteen että milloin vauva herää ja kysyin haluatteko silti meidät kylään? Halusivat kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
4/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, minun vauva heräsi 5-6 aikaan.

2

Vierailija
5/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menisin. Terveellä järjellä oleva aikuinen ymmärtää kyllä, että vauvan unirytmiä ei voi säädellä ja tämän myös ymmärtää.

Vierailija
6/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hui...

Vierailija
7/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on jo ihan normaali aika sitäpaitsi herätä.

Ja eiköhän ihmiset ymmärrä että vauva on vauva, ei kai ne teitä haluis yökylään jos asia haittaa.

Vierailija
8/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taapero herää viideltä ja ollaan vain minun vanhemmillani oltu yökylässä. Ei oikein olla mitään kyläilijöitä eikä kyllä ennen lastakaan yökylässä käyty. Omille vanhemmilleni olen sanonut aina että lapsi tosiaan herää jo viideltä ja työviikkojen viikonloppuina ollaan vain yksi yö että saavat toisena aamuna edes nukkua pitkään.

Vierailija
9/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sitten miehelle, että menee yksinään. Voitte sitten hautautua kotiinne, kunnes lapsi muuttaa kotoa.

Vierailija
10/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun isäntäperheelle on etukäteen kerrottu, että lapsi herää aikaisin, niin asiassa ei ole ongelmaa jos edelleen haluavat teidät kylään. Jollette viikkokausia aio kyläillä niin tuskin yksi tai kaksi aikaista aamua haittaa ketään. 

Mua ei ainakaan aikainen herääminen haittaa, enemmän harmittaisi jos yökylään tulisi lapsi joka huutaa monta tuntia illalla ennen kuin nukahtaa.

Vierailija
11/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi käytät pirun huonona tekosyynä olla lähtemättä?  Taaperoikä, uhmaikä, murrosikä, jne.?

Jos et halua lähteä niin sano se suoraan, äläkä keksi syitä.

Vierailija
12/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan. Voin herätä hänen kanssa niin saat nukkua rauhassa. t. 5-6 heräävä vauvaton.

Vierailija
13/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan meille tulko!

Vierailija
14/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ainakaan meille tulko!

Ette varmaan ole kutsuneetkaan? En jaksa uskoa, että sellaiset ihmiset kutsuu vauvaperhettä kotiinsa, jotka ei sellaisia yökylään halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan