Vauva herättää kukonlaulun aikaan, menisitkö silti yökylään?
Ahdistaa ajatus yökyläilystä vauvan kanssa, joka herää aina viimeistään seitsemältä ja on aina hyväntuulinen kyllä mutta myös kova "juttelemaan" ja pitämään ääntä.
Mies on mulle vihainen tämän takia, kun en halua lähteä hänen sukulaisille pieniin asuntoihin elämään vauva-arkea.
Kommentit (14)
Menisin ja menin. Kerroin vaan etukäteen että milloin vauva herää ja kysyin haluatteko silti meidät kylään? Halusivat kyllä.
Ja niin, minun vauva heräsi 5-6 aikaan.
2
Totta kai menisin. Terveellä järjellä oleva aikuinen ymmärtää kyllä, että vauvan unirytmiä ei voi säädellä ja tämän myös ymmärtää.
Tuohan on jo ihan normaali aika sitäpaitsi herätä.
Ja eiköhän ihmiset ymmärrä että vauva on vauva, ei kai ne teitä haluis yökylään jos asia haittaa.
Meillä taapero herää viideltä ja ollaan vain minun vanhemmillani oltu yökylässä. Ei oikein olla mitään kyläilijöitä eikä kyllä ennen lastakaan yökylässä käyty. Omille vanhemmilleni olen sanonut aina että lapsi tosiaan herää jo viideltä ja työviikkojen viikonloppuina ollaan vain yksi yö että saavat toisena aamuna edes nukkua pitkään.
Sanot sitten miehelle, että menee yksinään. Voitte sitten hautautua kotiinne, kunnes lapsi muuttaa kotoa.
Jos ja kun isäntäperheelle on etukäteen kerrottu, että lapsi herää aikaisin, niin asiassa ei ole ongelmaa jos edelleen haluavat teidät kylään. Jollette viikkokausia aio kyläillä niin tuskin yksi tai kaksi aikaista aamua haittaa ketään.
Mua ei ainakaan aikainen herääminen haittaa, enemmän harmittaisi jos yökylään tulisi lapsi joka huutaa monta tuntia illalla ennen kuin nukahtaa.
Mitä seuraavaksi käytät pirun huonona tekosyynä olla lähtemättä? Taaperoikä, uhmaikä, murrosikä, jne.?
Jos et halua lähteä niin sano se suoraan, äläkä keksi syitä.
Tänne vaan. Voin herätä hänen kanssa niin saat nukkua rauhassa. t. 5-6 heräävä vauvaton.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ainakaan meille tulko!
Ette varmaan ole kutsuneetkaan? En jaksa uskoa, että sellaiset ihmiset kutsuu vauvaperhettä kotiinsa, jotka ei sellaisia yökylään halua.
Pistä mies menemään vauvan kanssa ja jää itse kotiin.