Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian älykäs harrastaakseni seksiä

Vierailija
11.07.2016 |

Miksi sinä olet neitsyt?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole, päinvastoin.

Vierailija
2/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole neitsyt, mutta jostain syystä tunnen myös noin. :D En ole kovin seksuaalinen ihminen, en osaa heittäytyä, analysoin liiaksi ja jostain syystä seksi vain tuntuu typerältä. Ehkä olen a-seksuaali sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole tekemistä älykkyyden kanssa. Sinä nyt vaan olet tuollainen ja se on ihan ok, mutta älä nyt herranen aika älykkyyden piikkiin sitä laita.

Vierailija
4/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja seksuaalisuus eivät korreloi keskenään. Paitsi ehkä niin, että kokonaisvaltaisen älykäs ihminen osaa heittäytyä lihan iloihin. Seksuaalisuus kun on osa kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Vierailija
5/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen liian tyhmä, ja nautin seksistä äärettömästi!

Vierailija
6/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisilla jutuillahan sitä voi selitellä että miksi ei saa sitä mitä haluaa.

Minullakin on tuttuja jotka ovat liian fiksuja opiskellakseen ja liian ahkeria mennäkseen töihin jne.

Vierailija
7/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole, päinvastoin.

Osaatko yhtään perustella väitettäsi vai oliko tarkoituksesi vain inttää vastaan kuin 5 vuotias?

Vierailija
8/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja seksuaalisuus eivät korreloi keskenään. Paitsi ehkä niin, että kokonaisvaltaisen älykäs ihminen osaa heittäytyä lihan iloihin. Seksuaalisuus kun on osa kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Tutkimuksissa on todettu että esimerkiksi älykkäät naiset todennäköisemmin jättäytyvät lapsettomiksi kuin tyhmemmät naiset, on myös tutkittu että älykkäät ihmiset ovat todennäköisemmin neitsyitä kuin älyllisesti keskiverrot ihmiset.

Vierailija
9/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on jo parempi..40 vee ja neitsyt..Seksi kuuluu eläimille,sillä vahvistetaan lauman siteitä.Sä et kuulu mihinkään laumaan.

Vierailija
10/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko merkitystä, tarviiko seksiin partnerin? Autoseksi pelkkää purkautumista varten toimii parhaiten. Yks kaks orgasmi, ja kaikki ohi, voi taas keskittyä algoritmeihin.

Vierailija
11/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole, päinvastoin.

Osaatko yhtään perustella väitettäsi vai oliko tarkoituksesi vain inttää vastaan kuin 5 vuotias?

Miten seksin harrastamattomuus on osoitus liiallisesta älykkyydestä? Perustele ensin, niin jatkan sitten 5-vuotiaan inttoa.

Vierailija
12/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian älykäs :D

Vierailija
13/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mielihyvähakuisuudella ei ole mitään tekemistä älykkyyden määrän kanssa.

Se, että analysoi liikaa tekemisiään ja nolostelee itseään ja pitää seksiä likaisena on enemmänkin estoisuutta ja tulosta ahdistuneisuudesta ja kasvatuksesta.

Sitä paitsi ihminen, joka ei estojensa vuoksi uskalla edes kokeilla, ei edes tiedä, mistä kieltäytyy. Ennakkoluulot eivät ole sama asia kuin tieto. Pidän tällaista ennemminkin jopa tyhmyytenä. Eri juttu, jos on yrittänyt tykätä, mutta on omakohtaisesti kokenut jonkun asian vähämerkitykselliseksi. Mutya neitsyenä sinä et ole edes ikinä kokeillutkaan.

Vierailija
14/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamattomuus on todiste - seksin harrastamattomuudesta.

Ei muusta.

Ehkä mielestään älykäs haluaa perustella itselleen omia luonteenpiirteitään - ennemmin kuin hyväksyä itsensä niin kuin on.

Olet ok.

Vierailija
15/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se selvisi miksi tämäkin kansakunta vaan tyhmistyy tyhmistymistään. Vain tyhmät harrastavat seksiä (ja lisääntyvät) :-)

Vierailija
16/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen liian tyhmä, ja nautin seksistä äärettömästi!

Et nauti siitä äärettömästi, vaan aivojen välittäjäainemuutoksista saamasi nautinto on mitattavissa. Esim. tiettyjen huumeiden vaikutuksen alaisena seksi on vieläkin nautinnollisempaa - tämäkin voidaan mitata ja nautinnon kasvun määrä täten selittää.

Vierailija
17/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua päättelyä. Mutta tosiaan älykkyys ei estä nauttimasta seksistä. Seksi ja äly liittyvät toisiinsa sen verran, että seksi on parasta silloin, kun kumppanukset kohtaavat myös älyllisessä mielessä. 

Vierailija
18/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian huono harrastaakseni seksiä, yksin on vaikea harrastaa.

M27

Vierailija
19/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen itse parikymppinen neitsytnainen ja seksittömyyteni kumpuaa tiedostavuudesta. Miehet pitävät naisia seksileluina ja orjina eikä fiksu ihminen alennu tällaiseen. Katsokaa maailmaa, miehet ovat hirviöitä eikä sitä voi kieltää. Ainoastaan tyhmä alentuu miehen kanssa seksiin.

Vierailija
20/35 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain. Minun kokemukseni asiasta on, että seksi ja älykkyys eivät liity paljoa toisiinsa. Tai no voi liittyä, monella tapaa. Tosin lapamadotkin osaavat paritella. Nuorempana olin pidempiä aikoja ilman seksiä, olosuhteet ja siksi, että minulla on korkea moraali ( en tosin moralisoi muita, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan).