Haluan vanhemman miehen!
Haluaisin kolmekymppisen tai jopa vanhemman miehen. He ovat vaan niiiin seksikkäitä, kokeneita ja ihania. Olisikohan minulla mitään tsäänssejä? Olen kaunis ja hoikka nuori nainen.
N19
Kommentit (28)
On sulla varmasti tsäänssejä mutta sun pitää vähän erottua joukosta ensin.
Kaltaisisiasi hoikkia kauniita nuoria naisia on niin paljon.
Jos uskallat vaikka tehdä itse aloitteen niin silloin saat haluamasi miehen varmasti.
Ai oikein haluat vanhemman miehen? Luulisi muiden asioiden olevn tärkeämpää kuin ulkonäkö. Kokeile jotakin treffipalstaa. Siellä tulee viestejä vanhemmilta miehiltä vaikka eivät ole hakusessa.
Heko heko...ensin lihavat inhoittavat naiset,sitten teet tälläisen ja vastailet itsellesi.Mies 31...sun ote lipsuu...harmi.
Mäkin haluisin! Vanhemmissa miehissä on vaan sitä jotakin <3
N18
Vierailija kirjoitti:
Heko heko...ensin lihavat inhoittavat naiset,sitten teet tälläisen ja vastailet itsellesi.Mies 31...sun ote lipsuu...harmi.
Nyt en ihan ymmärtäny? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vittu mä mies ole. Olen 40+ N.
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtäny? :D
Ap
Etpä....
Vierailija kirjoitti:
N18
...melko läpinäkyvää...boring....
Mitä väärää on tykätä vanhemmista miehistä?
No siis onhan noita heikkoitsetuntoisia miehiä vaikka kuinka, kyllä sä sellaisen itsetunnon pönkittäjäksi voit päästä.
M31 ja N19...älä nyt viitsi.Mä pidin sua jotenkin näppärempänä.plaah.
Vierailija kirjoitti:
N18
Ja tääkin vielä."N18" nyt harmaat aivosolut liikkelle ja keksi jotain parempaa.
Mistä 50 vuotias nainen löytäisi vanhemman miehen?
Vierailija kirjoitti:
M31 ja N19...älä nyt viitsi.Mä pidin sua jotenkin näppärempänä.plaah.
Siis mitä vittua nyt oikeesti? :D
"Haluan vanhemman miehen,olen kaunis ja hoikka,noin 30 vuotiaan..." N19
"Haluan nuoremman naisen kauniin ja hoikan" M31
Hah hah haaa!!!"mitä vittua?"
Ei oo bingo päivä ei...
18-19v on kyllä hieman liian nuori, mutta mulle kelpaisi joku 25v nainen, mutta tavallinen duunarimies tuskin kiinnostaa ketään.
T.M40v
Jos tämä ei ole mikään trolliketju niin onhan tälläkin palstalla reilusti miehiä, sähköpostiosoitteita vaan jakoon..
Vierailija kirjoitti:
18-19v on kyllä hieman liian nuori, mutta mulle kelpaisi joku 25v nainen, mutta tavallinen duunarimies tuskin kiinnostaa ketään.
T.M40v
Lisäsit veen perään ja 10 vuotta lisää...
Ei.