Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Omituisin pelkosi?

Vierailija
04.07.2016 |

Minulla tuulettimet. Tiiä sitten miksi :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin taivas.

Vierailija
2/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kirjoittaisin sähköpostin loppuun oman nimeni sijaan vahingossa jonkun toisen nimen ja ehtisin lähettää viestin ennen mokan huomaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon korkkien poksahtaminen. En pysty avaamaan esim. skumppapulloa, olen joskus availlut niitä, nykyisin en uskalla sen äänen takia. Myöskin limpparipullot saattavat päästää todella kovan äänen kun sellaisen avaa. En avaa, mies tai lapsi saa avata. Sodastreamin tekeminen on sekin mahdotonta minulle. Mä kai sitten pelkään ääniä, vaikka yhdistän ne näihin juomiin.

Vierailija
4/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä :O

Vierailija
5/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vuoria 😳

Enkä tarkoita vuorikiipeilyä tms. vaan vuoret ovat pelottavia ihan läsnäolollaan.

Vierailija
6/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olisin surkea missä tahansa työssä. Teen nyt ns duunarihommia opintojen ohessa, ja osaan sen työn hyvin. Mutta muussa minun on vaikea kuvitella osaavani yhtään mitään. JOllain tasolla tiedän että osaan, mutta työmaailmaa pelottaa mua todella paljon. Muuten olen erittäin tyytyväinen elämääni, tässä asiassa on vaan vielä paljon työstettävää.

Vierailija
7/7 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään varmaan vieläkin että hukun jonnekin oikein syvään kohtaan kuten esimerkiksi kun iskällä on mökki Saimaan rannalla ja juhannuksen aikoihin käytiin veneilemässä pidemmällä ja siellä jossain on jopa 80 metrin syvyisiä paikkoja. Jostakin syystä pelkään että joudun uimaan vielä joskus niissä paikoissa ja kun jalat ei ylety pohjaan niin hukun sinne.:D Samalla pelkään että joku anakonda ui vastaan ja syö mut vaikka tiedänkin että onneksi niitä ei ole Suomessa.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi