Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tarinoita siitä, kun olette ajautuneet exän kanssa yhteen yhdeksi yöksi tai pitemmäksi aikaa

Vierailija
04.07.2016 |

Minä voin aloittaa:

Olimme eronneet edellisenä kesänä ja muuttaneet eri paikkakunnille. Pidimme silti yhteyttä kavereina. Eräänä syksyisenä iltana satuimme molemmat olemaan yhtäaikaa kotipaikkakunnallamme.

Minä olin lähtenyt ystävieni kanssa ulos, mutta koska ilta oli tylsä, otin yhteyttä exääni. Hän haki minun autolla ja ajoimme eräälle autiolle talolle. Oli kylmä, ehkä jopa pakkasta, eikä talossa ollut lämmitystä.

Kävimme ensin vain vierekkäin nukkumaan. Vaikka talo oli kylmä, meillä oli lämmin, koska olimme niin lähekkäin. Heräsin kuitenkin keskellä yötä ja kaipasin vähän syvempää läheisyyttä. Ja niin se tapahtui. Ja tuntui niin hyvältä, että kyyneleet virtasivat, molemmilta. Mies oli ollut siihen saakka eron jälkeen varsin kylmä minua kohtaan, vaikka pidimmekin yhteyttä kavereina. Sinä yönä hän kuitenkin sanoi, että haluaisi yrittää vielä.

No yritimmehän me... taas ja taas, mutta en pilaa tätä romanttista kertomusta kertomalla tämän enempää. ;)

Olkaapa hyvät, estradi on teidän!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä