Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea tuosa on että FB näyttää mun syötteessä kavereiden kavereiden juttuja?! EVVK!

Vierailija
04.07.2016 |

Omia kavereita mulla ei ole kuin kourallinen eikä kiinnosta niitä hankkiakaan enempää. Eivät päivitä itse kovin usein mitään niin kuin en minäkään mutta nyt FB on keksinyt alkaa näyttää heidän tykkäyksiään, komenttejaan ym kavereidensa sivuille mulle! Miksi ihmeessä?!

Nyt mun syöte on täynnä tällaista:

Kaverini 1 tykkäsi Piian kuvasta.

Kaverini 2 kommentoi Antin julkaisua.

Pekka vaihto profiilikuvan, kaverini 3 tykkäsi.

Seija paikassa Lentokenttä lähdössä aurinkoon, kaverini 1 tykkäsi tästä.

Kaverini 1 tykkäsi Kat von D:n kuvasta.

jne jne. Ja nuo kursiivilla laitetut on ihan nevöhööd-tyyppejä! Tietty jonkun Kat von D:n tunnen, mutta en fanita häntä kuten tuo kaverini yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun rupesin poistamaan noita mitä en halua nähdä, huomasin että koska feedlyni on täynnä näitä randomeja, en näe ollenkaan sellaisia joita itse haluaisin, esim. kaikkien tykkäysteni päivitykset eivät tule läpi olleknkaan. Onpa hienoa! ap

Vierailija
2/2 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratkaisin ongelman niin että poistuin koko facebookista. Parhailla kavereilla on wa joten yhteydet säilyy. Ei jaksa enää katsella kuinka joku nelikymppinen pissis fanittaa jotain jääkiekkoilijaa. Asiantuntemusta on kahdelta kaudelta tyyliin: joukkue on paras koska pelaaja x on niin ihku. Tämä vaan esimerkkinä, näitä riittää. Joten heipat vaan. Enkä kyllä ole kaivannut, jääpä enemmän aikaa roikkua täällä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi