Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ohjeistanut aikuisia lapsiasi kuolemasi varalta?

Vierailija
02.07.2016 |

Lähinnä ennen ulkomaanmatkaa. Nykyään kun kaikenlaista voi tapahtua ulkomailla jolloin molemmat vanhemmat voi menettää henkensä. Ohjeistamisella tarkoitan miten raha-asiat menee, mikä pankki ym. Mietin onko vainoharhaista kaiken varalta kertoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja myös siltä varalta, että olisin itse kyvytön huolehtimaan itse asioistani.

Vierailija
2/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt asiat selväksi aika tarkkaan. Olen yksinhuoltaja ja jopa lastenvalvojalla on tietona, mitä toivon tapahtuvan jos heitän veivini.

Sisarukset tietävät nuorempien sisarustensa asiat, joten suurempia ongelmia ei pitäisi tulla jos minulle sattuu jotain. 

Aina sairaalakeikkojen aikaan olen myös pienten koulua informoinut,että kuka on vastuussa ja keneen pitää ottaa yhteyttä jos koulussa jotain sattuu sinä aikana. 

Näistä asioista on vain hyvä puhua ennen kuin jotain sattuu, ei siinä sen kaiken keskellä ehkä pystytä järkevästi miettimään, mitä minä tahtoisin nyt tapahtuvan. Eikä se ole mitään pirujen maalausta seinille, vaan puhtaasti järkevää toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En erityiseesti ennen ulkomaanmatkoja, vaan ihan noin normaalilla pohjalla, koko ajan, vähän kerrallaan jostain siitä asti kun olivat 14. Nyt aikuisina tietävät, mitä testamentissa lukee, missä pankin lokerossa se on ja mitä muuta hoidettavas tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan