Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi mieli mennä joskus käymään suviseuroilla

Vierailija
01.07.2016 |

Mutta en uskalla miehelle sanoa, kun se nauraa noille. Ihan uteliaisuutta ja muutenkin, rauhallinen massatapahtuma. Sitä paitsi, hengellinen musiikki on osa aika kaunista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kesäseuraradiota. Sieltä kuulet musiikkia ja pääset vähän tunnelmaan.

Vierailija
2/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti ollut  herättäjäjuhlissa, vaikka en olekaan körttiläinen. Tuolloin juhlat sattuivat olemaan lähellä ja menin mielenkiinnosta mukaan.  Ihan mukava kokemus, lähes perus ev.lut. porukkaahan nuo ovat. Eihän monen kymmenen tuhannen osallistujan massatapahtuma voi olla mikään kovin kummallinen salaseura, vaan tavalliset ihmiset siellä syövät tavallista ruokaa ja juttelevat tavallisista asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorina miehinä käytiin vaikka ei lestoja oltukaan. Siellä oli mukavasti kokeilunhaluisia ja sieviä tyttöjä...

Vierailija
4/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, en muistanutkaan tuoda. Kanavakin löytyi :). http://www.suviseurat.fi/2015/fi/nettiradio/

Vierailija
5/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on viime vuoden. Tässä live

www.rauhanyhdistys.fi/fi/seurat/kesaseuraradio/

Vierailija
6/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki ohjasi oikealle sivulle suoraan, vaikka tuossa onkin 2015 linkissä. 

Vierailija
7/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ohjasi oikealle sivulle suoraan, vaikka tuossa onkin 2015 linkissä. 

Lainaus tuli väärin, Tuo linkki siis vuosiluvusta huolimatta ohjasi oikealle sivulle, mutta tämä linkki taas ei tunnu toimivan. 

Vierailija
8/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulo vaan, vaikka yksin. :)

Vierailija
9/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolainen fraseologia on aika erilaista kuin esim. körttien, joka on lähempänä ev.lut. kirkkoa ja myös virsilauluperinne eroaa jonkin verran. En itse ole vl, mutta kaiken aikaa työskentelen vl-perheiden kanssa ja joka vuosi, myös tänä vuonna, he ovat (tai siis joku näistä asiakasperheistä) toivottaneet minut tervetulleeksi suviseuroihin lisäksi pyytäen, että, jos tulen, niin ota yhteyttä ja tervetuloa kahville heidän vaunulleen tai, että käydään kahvilla! Avoin uteliaisuus ei mielestäni ole huono syy mennä tutustumaan suviseuroihin - sittenpähän näkee mitä se on! Itse en myöskään pysty ymmärtämään joitakin heidän opetuksensa perusasioita, mutta kunnioitan heidän vakaumustaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän