Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, jos matkustan yksin johonkin kaupunkilomalle Suomessa lomallani?

Vierailija
29.06.2016 |

Olen eronnut vuosi sitten ja kesäloma häämöttää. Olen sinkku ja lapset isoja. Mietin, jos varaisin hotellin jostain eri puolelta Suomea ja lähtisin yksin reissuun. Onko tämä ihan tuomittava ajatus matkustaa ja majoittua ja tutustua nähtävyyksiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! :)

Vierailija
2/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On aivan outoa ja tuomittavaa. Ei kannata kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ihmiset edes miettii. Mitä sillä on väliä onko outoa? Kaikkea voi tehdä mikä ei ole laitonta ja mihin on varaa, ihan sama mitä ihmiset siitä ajattelee. Eikä sitä edes voi tietää millään mitä kukakin itsekseen ajattelee, turha edes arvailla siis. 

Itse olen yli nelikymppinen vanhapiika ja aina matkustan yksin. Kai niitä sellaisiakihn ihmisiä on joiden mielestä se on outoa, mutta mitä väliä.

Vierailija
4/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan vaan. Sisko varasi itselleen new yorkin lennot ja on menossa ihan yksin, uskon, että hänelle tulee hyvää ja ansaittu loma :) Toivottavasti myös sinulle :)

Vierailija
5/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei? Suomessa on paljon kauniita paikkoja ja rahasi jäävät kotimaahan.

Vierailija
6/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut jo vuosia yksin, tosin en kotimaassa. Halvemmalla luultavasti pääsisit sinäkin, jos menisit kaupunkilomalle ulkomaille, mutta jos Suomessa on mielestäsi kiinnostavaa nähtävää niin anna palaa!

Vierailija
7/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut yksin Suomessa ja ulkomailla teini-iästä alkaen.

Vierailija
8/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Nyt on hotelli varattu ja tarkoitus viettää pitkä viikonloppu yksin Helsingissä. Olen toki matkannut yksin aiemminkin,  mutta ne ovat olleet työn puolesta tapahtuvaa reissuamista. Nyt ensi kertaa lomalle itsekseni.

-ap

Vierailija
9/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta kuulostaa, nauti matkastasi!

Vierailija
10/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aina kannattaa lähteä! Suomessakin on kaikkea kivaa nähtävää ja tämä on helppo paikka kokeilla yksin matkustamista, jos ei ole paljoa tehnyt sitä aikaisemmin. Kivaa matkaa sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi