Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva väsymys ja mikään ei tunnu miltään

Vierailija
27.06.2016 |

Mistä voisi johtua tällainen tolkuton väsymys ja tunne, että mikään hienokaan asia (ulkomaanmatka, uudet tavarat yms) ei tunnu miltään. Ennen iloitsin siitä, kun sain viettää illan avopuolison kanssa töiden jälkeen, nyt olen ärtynyt ja vetäydyn vaan omiin oloihini.

Unta saan hyvin, mutta sitä ei riitä pitkään. Herään ihan pirteänä,mutta väsymys tulee jo parissa tunnissa takaisin.

Itseäni myös stressaa raha-asiat koko ajan, lasken kaiken pennilleen enkä osta itselleni ikinä mitään, vaikka rahaa on säästössäkin sopivasti. Teen sopivasti töitä, mutta tunnen huonoa omatuntoa jos pidän vapaapäivän, vaikka olisi mahdollisuus mennä töihin...

Mistä tällainen voi johtua?:( pilaa elämäni...

Kommentit (11)

1/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen alulta kuullostaa. Lääkärille juttusille, ei siellä pidetä hulluna eikä masennusta tarvitse mitenkään hävetä. Heti härkää sarvista kiinni, jotta saat elämän taas maistumaan!

Vierailija
2/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendaze kirjoitti:

Masennuksen alulta kuullostaa. Lääkärille juttusille, ei siellä pidetä hulluna eikä masennusta tarvitse mitenkään hävetä. Heti härkää sarvista kiinni, jotta saat elämän taas maistumaan!

Masennukselta kuulostaa minustakin. Olen itse masennuspotilas ja tutulta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Itsellä vaikea masennus ja tutulta kuulostavat oireet. Varaa aika lääkärille.

Vierailija
4/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnalta kuulostaa, mars lääkäriin ja labraan

Vierailija
5/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, raskaus, kilpirauhanen, stressi tai mahd burn out. Ja jos on nuiva itselleen muutenkin niin ruihtuu ne tunteetkin. Rakasta ja hemmottele itseäsi ja läheisiäsi niin tulee hyvä olo. Vähän kuin jos katsot pelkkiä uutisia, maailma ahdistaa. Mutta jos katselet piirrettyjä naurattaa. Nyt katse pois pennosista ja materiasta. Elä elämää ja jää hermolomalle ennenkuin katkeroidut lopullisesti. Love ♡ kyllä se menee ohi kun hellit iseäsi jatkuvan piiskaamisen sijaan. Kyllä se paraskin ravi hevonen juoksemiseen kuolee jos jocey päättää vaan piiskaa niin paljonkun lähtee irti. Henki siinä menee.

Vierailija
6/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus, raskaus, kilpirauhanen, stressi tai mahd burn out. Ja jos on nuiva itselleen muutenkin niin ruihtuu ne tunteetkin. Rakasta ja hemmottele itseäsi ja läheisiäsi niin tulee hyvä olo. Vähän kuin jos katsot pelkkiä uutisia, maailma ahdistaa. Mutta jos katselet piirrettyjä naurattaa. Nyt katse pois pennosista ja materiasta. Elä elämää ja jää hermolomalle ennenkuin katkeroidut lopullisesti. Love ♡ kyllä se menee ohi kun hellit iseäsi jatkuvan piiskaamisen sijaan. Kyllä se paraskin ravi hevonen juoksemiseen kuolee jos jocey päättää vaan piiskaa niin paljonkun lähtee irti. Henki siinä menee.

Oi, kiitos ihanista sanoista!! Itseni rakastaminen tuntuu vaan niin kaukaiselta, kun lähinnä tunnen inhoa itseäni kohtaan:( ap

Vierailija
7/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja fiiliksiä, muuten ok, mutta heti kun olen yksin niin tuntuu tyhjältä ja surulliselta. Haluaisin haalia niin paljon tekemistä, että en joutuisi miettimään mitään. Pelkään koko ajan myös nuoren parisuhteeni puolesta. Haluaisin vain hankkia oman hyvän elämän ja olla riippumaton kaikista muista ihmisistä. Pelkään että kaikki ihmissuhteeni loppujen lopuksi tuottavat vain pettymyksen, enkä osaa vetää rajaa siihen, mikä on minulle hyväksi. Nytkin vain masentaa.

Vierailija
8/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan vaikeaa masennusta. Töissä jaksan käydä (toistaiseksi). Kotona en jaksa tehdä mitään. En vaikka haluaisinkin. En tunne mielenkiintoa mihinkään. Haluan vain olla ihan itsekseni. Mihinkään en pysty keskittymään (en esim pysty lukemaan kirjaa tai katsomaan tv:tä).

Vierailija
9/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinit?

Vierailija
10/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen olo, ollut jo pari vuotta. Useampia masennuslääkkeitäkin olen kokeillut. Nyt syön Venlafaxinia, katsotaan auttaako. Väsymys on vallalla. Kilpirauhasen vajaatoiminta on myös, mutta siinä ainakin arvot ok ja lääkitys toki. Mikään ei kiinnosta, kaikki on tympeää, itseinho on valtava.

Vierailija
11/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli tollanen zombie kanssa, kun lihoin. Laihduttuani takaisin normaaliksi olin kuin uusi ihminen. Onko sulla ap. ylipainoa? Jos niin voisiko johtua siitä? Mulle tuli masis siitä ja vetäydyin omiin oloihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi