Nainen kuvasi itseään ahdistelemassa miehiä seksuaalisesti
Kuvasi siis (?) rikoksensa (?). Yli neljä ja puoli miljoonaa ihmistä on nähnyt videon ja nainen sai huomiota kuten halusikin. Vähän vanha juttu, koska tapahtui viime vuonna mutta katsojamäärä kehittyy.
Omasta mielestään nainen halusi tehdä jotain positiivista. http://www.nydailynews.com/new-york/nyc-comedian-farah-brook-talks-stra…
Kommentit (11)
Ei seksuaalinen ahdistelu myös naisen taholta ole mikään harvinaisuus, humalaiset naiset voivat olla todella päällekäyviä, itse olen sen myös kokenut. Iso ero tulee siinä kuinka tähän suhtaudutaan riippuen sukupuolesta, miehen pitäisi aina olla imarreltu huomiosta riippumatta haluaako hän sitä tai ei tai kokeeko sen häiritsevänä, homohuutelut myös alkaa välittömästi jos torjut naisen tai huomautat asiasta.
Mutta joo, en yöuniani moisesta ole menettänyt mutta mitä jos ei aina vähäteltäisi kun kyseessä on mies eikä tehtäisi sitä myöskään naisten kohdalla vaan kunnioitetaan toinen toistemme yksityistä tilaa ja oikeutta olla tulematta häirityiksi. Ja huomio on tietenkin mukavaa ja imartelevaa jos te tulee ihmiseltä jolta sitä haluaa, muistetaan sekin.
Hyvää kesänjatkoa.
Miksi nämä seksuaaliset ahdistelija naiset on kaikki umpirumia pipopäisiä vajakkeja?
Jokainen meistä tietää mitä olisi tapahtunut jos ahdistelija olisi mies a)tämä ketju täyttyisi raivosta ja olisi 100 sivua pitkä b)miehestä oltaisiin tehty lukemattomia rikosilmoituksia c)tuo video oltaisiin jo poistettu youtubesta.
Enpä ihan heti keksi kuinka voi paremmin paljastaa kaksinaismoralismin kuin tuo video, se on niin syvällä ihmisten psyykkeessä että eivät he edes itse tajua miten tekopyhiä jeesustelijoita ovat.
Joka helvatan ketjussa, jossa naiset kertovat miesten tekemästä ahdistelusta, yksi tai muutama mies kommentoi, että ahdistelisivatpa naiset minua. Mitämitä, nytkö se ei olekaan kivaa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Joka helvatan ketjussa, jossa naiset kertovat miesten tekemästä ahdistelusta, yksi tai muutama mies kommentoi, että ahdistelisivatpa naiset minua. Mitämitä, nytkö se ei olekaan kivaa? Miksi?
Et voi yleistää noin, ne muutamat miehet jotka täällä ovat kommentoineet ei ole sama kuin me kaikki. Se taitaakin teidän ongelma olla, että ette pysty näkemään miehiä yksilöinä. Ei ole olemassa kollektiivista olentoa nimeltä mies jotka kaikki kokee, tuntee samalla tavalla ja kaikkien mielipide ihan kaikesta on sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksuaalinen ahdistelu myös naisen taholta ole mikään harvinaisuus, humalaiset naiset voivat olla todella päällekäyviä, itse olen sen myös kokenut. Iso ero tulee siinä kuinka tähän suhtaudutaan riippuen sukupuolesta, miehen pitäisi aina olla imarreltu huomiosta riippumatta haluaako hän sitä tai ei tai kokeeko sen häiritsevänä, homohuutelut myös alkaa välittömästi jos torjut naisen tai huomautat asiasta.
Mutta joo, en yöuniani moisesta ole menettänyt mutta mitä jos ei aina vähäteltäisi kun kyseessä on mies eikä tehtäisi sitä myöskään naisten kohdalla vaan kunnioitetaan toinen toistemme yksityistä tilaa ja oikeutta olla tulematta häirityiksi. Ja huomio on tietenkin mukavaa ja imartelevaa jos te tulee ihmiseltä jolta sitä haluaa, muistetaan sekin.
Hyvää kesänjatkoa.
Ero on siinä että miehet vaan nauraa sille kun nainen yrittää niitä suudella ja niitä miehiä ei se kiinnosta.
Mutta naiset samassa tilanteessa rupeaa huutamaan kuin hyeenat ja vittuilemaan aivan avoimesti.
Muita vaan kiusas, mutta sitten viimesen anto oikeesti pusuttaa.
Ongelma on siinä, etteivät itsekin ahdistelua harjoittavat naiset suivaannu miesten harjoittamasta ahdistelusta, vaan ne naiset, jotka eivät itse ahdistele.
Eli pitäisi olla joku hihamerkki: "saa ahdistella" tai "ei saa ahdistella".
Melko huvittavaa, kun nainen ei edes yrittänyt suudella vähemmän viehättäviä henkilöitä. :D
Tuon naisen kohdalta kaksinaismoralismia. Minun mielestäni seksuaalista ahdistelua ja ehdottomasti tuomittavaa.
N28