Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vielä ostaa tälle talvelle kengät vuoden vanhalle?

26.02.2006 |

Tyttö oppinut käveleen ja tänään koitettiin vain äp-tossuilla että pysyykö pystyssä kun puku ja kaikki päällä. Niin hyvin onnistui ja oli ihan onnessaan kun sai kävellä :) mietin että kannattaako tälle talvelle enää kenkiä ostaa? olishan se kiva että sais kävellä ulkona. Käytettyjäkin mietin että nekin kyllä kelpais tän talven.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ne alesta joulun jälkeen. Meilläkin tyttö on nyt oppinut kävelemään ja kävelee jonkun verran myös ulkona. Itse ainakin tykkään että kengät on hyvä olla. Meillä on vielä isompikin lapsi eli ulkoillaan paljon eikä pienempi enää nuku aina ulkoilujen ajan... elli touhuaa myös ulkona. Luulisin että noi toppatopposet on tosi kylmät jalassa jos kävelee. Eli sinuna ostaisin kengät joko alesta tai sitten käytetyt kun ei ne tässä iässä ehdi pahemmin kulua. Jos taas luulet että lapsesi viihtyy vaan rattaissa tai ulkona istumassa yms. niin sitten varmaan pärjäätte noilla toppatopposilläkin. Monien mielestä on kait rahan tuhlausta ostaa kengät näin lyhyeksi aikaa, mutta itse tykkään siitä että pikkuinen saa jo heti harjoitella myös ulkona kävelemistä ja leikkimistä :=)

Vierailija
2/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä talvikengillä käyttöaikaa vielä ainakin kaksi kuukautta.

1-vuotiaalla jalka kasvaa niin nopsaan ettei kannata ostaa välikausikenkiä niin että ajattelisi niiden menevän vielä syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopus täyttää 1v parin viikon päästä ja touhuaa myös ulkona.

Olen käyttänyt hänellä isompien vanhoja kumisaappaita villasukkien kanssa ja hyvin on jalat olleet lämpöiset.

En raaski ostaa talvikenkiä, kun täällä etelässä niiden käyttö loppuu kuukauden sisällä...

Vierailija
4/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä aurinko80@luukku.com jos sattuu kiinnostamaan. =)

Vierailija
5/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoittikin että toppatöppöset on varmaankin aika kylmät, eli minä ostaisin kyllä. Tai no heh, meidän nyt 7kk tytöllä on talvikengät, kun satuin löytämään 20eurolla (ovh. 75e) hyvät kengät, kun kenkäkauppa lopetti. Tosin ei niille hirveesti ole käyttöä ollut, mutta jää sitten seuraaville mahdollisille lapsukaisille.

Vierailija
6/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt ensimmäisenä säästää jostakin muusta kuin lapsen kengistä...? Ja tosiaan alesta tai kirpputorilta saa ihan uusia/uudenveroisia talvikenkiä edullisesti.

Täytyy myös muista, että talvikengillä saattaa tässä Suomen talvessa olla vielä yllättävän pitkä käyttöaika. Huhtikuussakin voi olla vielä tosi kylmää.

Vierailija
7/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ostaisin kyllä kengät. Nyt saatat saada alesta halvalla. Tarjouskoreja olen nähnyt Sokoksessa, CM:ssa, K-kengässä. Vähänkäytetyt kengät saat myytyä eteen päin, jollet säästä toiselle lapselle.