Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-heilalta pyydetty anteeksi ja saatu myös!Kiitos vastauksista!

Vierailija
01.07.2008 |

Hei, laitoin aiemmin viestin, jossa pyysin kommentteja ex-heilalta anteeksipyytämiseen..

Hänellä oli kuin olikin Facebook-profiili, oli laittanut sen pari päivää sitten. Laitoin yksityisviestin, jossa luki näin "Hei, täällä XXXXX, haluaisin pyytää Sinulta anteeksi törkeää käytöstäni syksyllä XXXX. Olin tuolloin todella tyhmä ja ymmärtämätön. Olen aina silloin tällöin miettinyt tuota aikaa ja olen halunnut pyytää Sinulta anteeksi, joten etsin täältä Facebookista. Hyvää jatkoa ja mukavaa kesää!terveisin XXXXX"(suurin piirtein näin), mies vastasi, kertoi (kuten arvasinkin) asian ottaneen koville aikoinaan ja antoi anteeksi, kertoi elämästään. Nyt on asia hoidettu!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla tällaisia :)

Vierailija
2/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yhä edelleen toivon että ex-heilani pyytäisi anteeksi.

En kaipaa häntä, en rakasta, tiedän ettei meistä olisi koskaan tullut mitään jne. mutta anteeksipyyntö olisi paikallaan sellaisen teon jälkeen.

Mutta turha toivo. Hienoa että sinä olet pyytänyt ja saanut anteeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ollut hänelle ihan kauhea, todella kauhea,

erostamme on jo kyllä 10v aikaa mutta silti mua on hävettänyt ja harmittanut miten kamala olin hänelle,

näin häntä kuppilassa talvella ja menin pyytämään anteeksi,

olin kyllä humalassa ja hän selvinpäin (oli töissä siellä),

sanoi että kaikki on jo ajat sitten annettu nateeksi :/

Ihmettelin miten voi olla kun en ole koskaan edes pyytänyt, hän sanoi että on vaan. No mua helpotti kyllä itseäni kun sain myönnettyä ääneen olleeni aivan kamala ja tyhmä. Vaikken olisi saanutkaan anteeksi, halusin silti että hän tietää miten kadun ja häpeän tekojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi