Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rantakuntosi? Kehtaatko laittaa bikinit ylle ja ylpeänä esittää vartaloa?

Vierailija
25.06.2016 |

Kesä on jo :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää vartaloa?

Vierailija
2/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. En ole koskaan omistanut bikineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinivartalon saa laittamalla bikinit päälle. Relax, ap 😊 ☀️

Vierailija
4/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana esitellä itseäni sen kummemmin. Bikineitä en ole koskaan omistanut. Rantaloma lähestyy, saas nähdä olenko uikkarit päällä lainkaan.

Vierailija
5/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan pukeutua bikineihin ja kävellä rannalla, mutta en esittelen ja ylpeillen, vaan nautiskelle ja katsellen. Samaa tein 30kg kevyempänäkin.

Vierailija
6/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään esitä tai esittele kenellekään yhtään mitään, mutta kehtaan kyllä aivan mainiosti. :) Talven aikana tulleet pari ylimääräistä kiloa lähtivät kuin itsestään, ja kasvotkin siloittuivat siinä samalla. Viihdyn nahoissani. Niin helppoa syödä nyt kesällä terveellisesti, täytyy vain sinnikkäästi jatkaa talven tullen, mikä ei pimeyden vuoksi olekaan aina yhtä helppoa.

Vierailija
7/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä rannalle bikineissä, mutta en tykkää olla rannalla. Olen jo 50v., mutta olen kai aika kivannäköinen yhä. Kumma kyllä vyötärökin on säilynyt n. 60 senttisenä, vaikka sen pitäisi kai hormonitoiminnan muutoksien myötä kadota. Arvelen että jos kasvojani ei näkisi, minua voisi luulla noin aika paljon nuoremmaksi. Kasvot ovat rypyttömät mutta jotain roikkumista on kyllä havaittavissa, mikä kyllä harmittaa. Mutta ei voi mitään, vanhuus ei tule yksin.

Vierailija
8/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan bikinit päälle ja lähden rantsulle. Ei tartte mitään S. Penttilä -poseerauksia tehdä. Eiku kyllä mä esittelen itseni kunniakierroksella koko rannan ympäri ja otan about 100 selfietä.

Vierailija
9/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse asiassa just nyt bikinit päällä Leppävaaran maauimalassa. Onhan tässä kropassa +5kg ylimääräistä, mutta kyllä täällä voi ihan hyvillä mielin olla.

Vierailija
10/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm ja 84 kg, päättele rantakuntoni siitä. Ja kyllä muuten aion olla bikineissä (oikeastaan bikinihame+yläosa) rannalla. :)

Vierailija
11/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittele mitään mutta oli kyllä bikinit päällä kun kävin aamulla uimassa lasten kanssa. Oli virkistävää.

Vierailija
12/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja voi! Varsinaisessa rantakunnossa en todellakaan ole, mutta olen surutta nauttinut rantaelämästä Balatonilla. Kaikki halukkaat saavat ihailla!

Vierailija
13/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakunto mallia hylje  :)

Vetäisen uikkarin päälle ja lyllerrän laiturille, siitä on sitten hyvä pyörähtää veteen uimaan ja vesijuoksemaan.

Vierailija
14/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kunnon ryhävalas enkä kehtaisi yleiselle rannalle mennä.

Onneksi on oma merenrantamökki, joten nytkin makaan laiturilla bikinit päällä. 😃

Vierailija
15/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut rantakunnossa, normaalipainoinen/hoikka ja suht kiinteä. Tänään viimeksi bikineissä altaalla, huomenna yleiselle rannalle. En esittele itseäni vaan nautin olostani ja siitä että bikineissä ruskettuu paremmin kuin kokouikkarissa (mitä en ole koskaan omistanut)

n 56v

Vierailija
16/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh.. en ymmärrä kysymystä. Hyvä kunto ja terveys ovat ymmärrettäviä asioita, mutta "rantakunto" on jotain lapsellista löpinää naistenlehdistä. En ole sellaista ajatellut koskaan.

Olen viimeksi lapsena käyttänyt biksuja ja uikkaria ja käynyt uimarannalla/uimahallissa. Joskus yli 10 vuotta sitten kävin uimassa erämaissa, yllä yleensä t-paita ja alushousut tai olin nakuna.

En ymmärrä miksi minun pitäisi "esitellä vartaloani" kellekään..

Vierailija
17/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan laittaa bikinit rannalle, mutta en esittele itseäni ylpeänä. En ole rantakunnossa, mutta ei haittaa.

Vierailija
18/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa.

t. mies

Vierailija
19/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen, feminismin aivopesemän naisen vastaus. Tiedät varsin hyvin mitä tarkoitetaan termillä bikinivartalo, sellaista runkoa mikä on timmi, seksikäs, terveen näköinen ja sopusuhtainen. Ylipainon runtelema keho ei ole mitään noista, vaan ihan hirvittävän näköinen ja lihavuus on terveydelle vaarallista.

Vierailija
20/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen, feminismin aivopesemän naisen vastaus. Tiedät varsin hyvin mitä tarkoitetaan termillä bikinivartalo, sellaista runkoa mikä on timmi, seksikäs, terveen näköinen ja sopusuhtainen. Ylipainon runtelema keho ei ole mitään noista, vaan ihan hirvittävän näköinen ja lihavuus on terveydelle vaarallista.

Miksi pitäisi olla sellainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi