Löytääkö joku oikeasti tuolta Tinderistä jotain?
Oon tässä muutaman kuukauden käyttänyt Tinderiä satunnaisesti. Yhtä ihmistä olen nähnyt muutaman kerran ja "valitettavasti" myös päätynyt sänkyyn.
Sänkyhommien jälkeen mieheltä rupesi tulemaan viestejä että sori jos en ole sellanen mitä etsit.
On pitänyt edelleen yhteyttä, mutta voiko noita ihmisiä ottaa kovin vakavasti? En itse etsimällä etsi mitään suhdetta ja en voi kuvitella löytäväni sitä ton sovelluksen kautta. Enhän koskaan voi tietää lässyttääkö muut samaa muille ja keiden kanssa harrastaa seksiä, ei mun asia eikä sinänsä kiinnostakkaan. Samalla tavalla oon itse edelleen käyttänyt sovellusta ja jutellut ihmisille, mutta kummastuttaa vaan että onko joku todella löytänyt sieltä suhteen itselleen ja miten elämä on jatkunut ja onko Tinderistä tullut myöhemmin ongelmia? :D
N30
Kommentit (4)
Miesten profiilit ja kuvat ovat aivan luokattoman huonoja ikäluokassa 35+. Vain ehkä 10% on kirjoittanut edes jotain tekstiä ja muiden kuvat ovat sellaista "onks viljoo näkynyt"-lookkia että sillä ei tulla naista saamaan. Roikuin ehkä 3kk siellä ja tapasin muutaman tyypin ja totesin että elän mieluummin vaikka luolassa maan alla kuin näiden tyyppien kera. Kaikki keskustelut aloitin mätsien kanssa itse ja myös minä ehdotin tapaamista. Tuossa ikäluokassa siellä on valitettavasti ne rest of the rest jäljellä, jotka ei nyt muutenkaan ehkä saisi naista. Miehiä, joilla oli lapsia en tavannut että ehkä niissä olisi enemmän potentiaalia. Ja ettei kukaan lassukka hauku niin miesten ulkonäössä ei oikeastaan ollut mitään vikaa. Pituuksilta olivat 165-190cm, pari luonnonkaljua, ihan sosiaalisia, mutta hyvin vahvat ja erikoiset mielipiteet kaikesta.
No itse ainakin löysin ihan parhaan tyypin sieltä ja nyt ollaan kolme kuukautta seurusteltu :D Tietysti suurin osa on ihan idiootteja, mutta välillä löytyy ihan huippuja.
Olen aika vakuuttunut, että löysin sieltä elämäni miehen
Tuuripeliä kuka osuu kohdalle. Yksi kaverini käytti tinderiä aikaa sitten joitain kuukausia, mutta tuolloin "merkittävimpänä" tuloksena vain joku seksisuhde. Poisti sovelluksen ja kokeiltuaan taas uudelleen löysi itselleen kumppanin vain parin viikon jälkeen. Ja tiedän tuttavapiiristä useita pariskuntia, jotka ovat tavanneet tuota kautta.