hormonikierukka ja imetys/rinnat
tätä asiaa täällä varmaan käytykin, mut en nyt äkkiseltään just mua vaivaavaan ongelmaan ole löytänyt keskustelua, joten:
kellään kokemusta hormonikierukasta ja imetyksestä..onko ollut ongelmia? Mulle laitettiin ko kierukka perjantaina, ja lääkäri sanoi että yksi sivuoire voi olla alkuun aristavat rinnat. Mulla ei siis ole alkaneet vielä menkat, synnytyksestä on kohta 5 ja puoli kuukautta. Imetän siis edelleen noin 5-6 krt/vrk, sen mitä vauva nyt ylipäätään maitoa juo soseiden lisäksi.
No, nyt on sitten vissiin ne rinnat kipeytyneet vai liekkö sattumaa, mutta imetys sat-tuu aika usein, kun vauva puree ikenillään:( Olen jo alkanut miettiä että pitääkö lopetella imetystä, vaikken vielä haluisikaan..mikään muu ehkäisy meille ei käy ja en tiedä käykö tämäkään kun on noita (muitakin) sivuoireita, mm hiivatulehdusta tuntuu pukkaavan..
Vauvan imuote on siis ihan entisenlainen varmaan, mut nyt olen siis joutunut ulahtelemaan ja kunnolla..hampaita ei vauvalla vielä ole.
Kaipaisinkin kokemuksia hormonikierukasta ja imetyksestä ja sivuoireista? Muistakin kuin aristavat rinnat?(esim onko ollut jatkuvaa hiivaa tms) JA onko ne olleet väliaikasia vai kenties jatkuneet kauan? Mulle on sanottu, että noin pari kk voi mennä kun on näitä epämääräisiä oireita, mut sit pitäs loppua..mites on?
Kiitos jos joku viitsii kertoa kokemuksia:)
riiamari ja pikkuvampyyri 5,5kk