Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteen aloittamiseen liittyvä pohdintani on poistettu, miksi?

Vierailija
22.06.2016 |

Kyselin täällä eilen illalla neuvoja tilanteeseeni, joka on ihan kohtalaisen hankala (odottaako että ihastukseni kohde lämpenee - ja jos niin kuinka kauan - vai antaako periksi ja alkaa harrastaa seksiä toisen kanssa).

Aloitus oli mielestäni aivan asiallinen, mutta ketju on silti mennyt poistoon. Näkikö kukaan, oliko sinne tullut jotain törkyä, minkä vuoksi olisi poistettu? Ei ollut edes siirretty seksi-osioon. Harmittaa, koska asia on minulle tärkeä ja olisin halunnut keskustella useampien ihmisten kanssa siitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksipalstalle, senkin pervo ;)

Vierailija
2/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se oikeasti poistettu vai siirretty? Käy kurkkaamassa seksi-palstalta, jos olisi siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kirjoitellut törkyjä tai sitten joku oli ilmiantanut tarpeeksi monta kertaa ties mistä muusta syystä. Seksipalstalta en tuota aloitusta ainakaan löytänyt.

Vierailija
4/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksipalstalla, eikä siinä aiheenakaan ollut seksi vaan ihmissuhteet, joten ei mielestäni kuulu ko. osioon. Ei kai voi olla niin, ettei täällä yleisellä puolella saa edes mainita sanaa "seksi"?

Olen aikaisemmin kirjoitellut täällä kohtalaisen aktiivisesti, mutta nykyisin käyn aina vain harvemmin, koska syystä tai toisesta käynnit johtavat aina pettymyksiin. Nytkin näin aika paljon vaivaa tuon aloituksen laatimiseen ja olin saanut hyviä kommentteja, joiden pohjalta olisi ollut mukava jatkaa keskustelua tänään. Kun täällä ei saa tietää edes poiston syytä, niin tuntuu ylivoimaiselta laatia uutta ketjuakaan, kun ei voi tietää menisikö uusi yrityskin saman tien poistoon.

ap

Vierailija
5/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ottaa päähän, että ylläpitoon tai moderaattoreihin ei voi ottaa yhteyttä, eikä ketjujen poistelua selitetä mitenkään. Voi vain purnata palstalla ja toivoa, että joku tekisi asialle jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi