Apua! Turvotusta rinnan ja kainalon välissä?
Mikähän mulla voi olla, kun toisella puolella on rinnan ja kainalon välissä turvotusta tms. Siis siinä rintaliivin olkaimen ja kuppiosan kiinnityskohdassa. Poltin ihoni kyseisestä kohdasta lievästi. En tiedä olisinko muuten edes huomannut tuota turvotusta ilman ihon palamista. Mietinkin että onko toisella puolella aina ollut enemmän massaa (rintakin hieman isompi tällä puolella) ja nyt vain huomasin sen tuon sattumalta. Mutta voiko olla kyse vakavammasta? Patteja ei tunnu.
Kommentit (13)
Joo, auringon polttama alue on pieni ja hyvin lievä tuo punoitus. Lisäksi hankausta tulee vaatteista ja laukkua kantatessa. Voi olla että onkin vain normaali puoliero. Kyseessä oikea puoli, olen oikea kätinen joten voisiko olla myös jotain lihasmassaa enemmän.
Ap
Itsellä ollut joskus samanlainen vaiva, mikä hävinnyt muutamassa päivässä. Joskus kipeytyy esim siitä, kun teen jotain samanlaista hommaa pitemmän aikaa. Oletko haravoinut, kirjotellut tietokoneella enemmän jne..? Tuo palaminen voi turvottaa ihoa ja jos vaikka liivin olkain hankaa, se ärtyy vielä enemmän.
3. En ole haravoinut tms. Ainoa mikä tuon voisi selittää on palanut iho ja hankaavat vaatteet. Ja kyllä luulen että tuo on ihan turvotusta, kun iho on semmoinen "pinkeä." Onko sinulla turvotus ollut toispuoleista?
Vierailija kirjoitti:
Rehellistä läskiä?
Niin aluksi ajattelin kanssa mutta kyllä se on jotenkin enemmän turvotuksen tyyppistä ja luulisi että olisi myös toisella puolella. Ap
Ootko tunnustelut imusolmukkeet kainalon alueelta, ettei ole suurentuneita? Itsellä oli vastaavaa mutta runsaampaa turvotusta Hodgkinin taudin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tunnustelut imusolmukkeet kainalon alueelta, ettei ole suurentuneita? Itsellä oli vastaavaa mutta runsaampaa turvotusta Hodgkinin taudin yhteydessä.
Ei ole suurentuneita imusolmukkeita. Olin tosin kovassa kurkkukivussa viikon ajan niin voisi senkin takia olla suurentuneet mutta ei ole.
Ei kannata nyt hätäillä. Ei ole välttämättä mitään vakavaa. Seuraa nyt vielä ja käy lääkärissä jos vaiva ei mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nyt hätäillä. Ei ole välttämättä mitään vakavaa. Seuraa nyt vielä ja käy lääkärissä jos vaiva ei mene ohi.
Vai kannattaisiko kuitenkin mennä heti päivystykseen, jos onkin vakavampaa?
Luultavasti auringonpolttama iho vähän turvoksissa ja niinkuin sanoitkin,
rinta sillä puolella vähän suurempi. Seuraa kuitenkin tilannetta.