Epäonnistuneet lahjat miehelle
Olen nyt päättänyt, että en usko enää mitään missä kaupataan miehille lahjaksi tuoksuja, suihkugeelejä, alusvaatteita yms .
Hukkaan on rahat mennnet kaikista, kun mies ei käytä, ei käytä miehille tarkoitettuja suihkugeelejä, jotka vähän parempia kuin marketin, ei tuoksuja, vaikka ostin juuri niitä, mitä on suositeltu ja tuoksu ei mielestäni ollut mikään myrkky.
Vaatteet on virheostos ja samoin kaikki pientavara, ei krääsä, mutta lompakot , vyöt yms.
Kaikista vain luin, että jonkun mies tykkäsi , no täällä ei tykätty.
Pesuaineet jää käyttämättöminä hyllyyn ja muutkin unohtuvat käyttämättömänä.
Ensi kerralla annan vain jonkun vaikka valmistamani aterian, jos se edes kelpaa.
Turhaa ostaa mitään härpäkettä, kun ei ole makuun tai ei sovi tai joku muu syy.
Kommentit (21)
Pitää ostaa jotain sellaista, mistä SUN mies oikeasti tykkää, ei sellaista, mitä markkinakoneisto väittää miesten arvostavan, tai mistä palstamamman mies tykkää. Mä ostan miehelle usein viskiä, koska siitä se tykkää. Oon ostanut myös harvoin jonkun kirjan (mies ei kauheasti lue, mutta tietyt aihealueet kiinnostavat). Viimeksi ostin joululahjaksi kunnon puukon. Seuraavia mietittyjä lahjoja on lompakko ja vyö (esim. poronnahkaa), koska ne ovat miehellä aivan risoja. Mun mies on sellainen, ettei kauheasti perusta tavarasta, joten lahjan ostaminen on todella haastavaa. Lahjakortit ja elämyslahjat ovat myös vaihtoehto.
Nuo tuoksut ja vaatteet ovat lahjoina kaikkein huonoimmat mahdolliset. Sellaiset lahjat ovat hyviä, joista näkee, että niitä on oikeasti mietitty. Jokainen mies on hieman erilainen, mutta jos ostat vain jonkun suosituksesta ns. yleisiä lahjoja, niin ne menevät pieleen. Jos tunnet miehesi, niin ja viitsit hieman vaivaitua miettimään, niin silloin löydät osuvan lahjan. Parhaita ovat sellaiset jotka saavat hymyn huulille.
Vie hänet vaikka moottoripyöräostoksille.
Ethän voi yleistää miestäsi tollai. Ei minulle ikinä tulisi mieleen ostaa miehelleni suihkugeeliä lahjaksi vaikka olosi hugo bossin koska hän ei yksinkertaisesti ymmärtäisi sitä. Kuuntele miestäsi kun hän puhuu asioista mistä tykkää tai kysy häneltä siitä. Tykkääkö hän esim jääkiekosta tosi paljon? Kysy sitten reippaasti mikä on suosikki joukkue ja osta joku fanituote! Ethän voi tietää mistä hän pitää jos et kysy.
Monet miehet tykkäävät myös syömisestä joten tee hänen lempi ruokaa ja keskity häneen koko päivän ajan jos on esim synttäreistä kyse.
Minun mies just sanoi, että tuoksut ja pesuaineet ovat mielikuvitukseton lahja, minkä hänelle voi hankkia.
Ai jummi! Joku on kokenut valaistumisen, että kaikki miehet ei olekaan samanlaisia.
Minun mies harrastaa intohimoisesti kalastusta, joten periaatteessa hänelle olisi helppo ostaa lahjoja. Vaan kun ei ole. Sitä ei ikinä uskoisi, miten tarkkaa uistimien värisävyjen valitseminen on. Vavoista ja keloista kelpaa vain tietyt merkit ja mallit. Olenkin tehnyt niin, että mies valitsee ja minä maksan, jos jotain mieluista tulee vastaan tai vien miehen ulos syömään. Yllätyslahjat ovat harvoin onnistuneet.
Miehille on mailman helpointa antaa lahjoja. Spesiaali seksiä tai päihteitä. Kelpaa aina.
Noh tästä opin etten hanki enää vastaavia lahjoja enkä mitään tavaraa. Lahjakortitkin ovat kyseenalaisia kun ne jää käyttämättä.
Koruja on kanssa tosi vaikea valita , kaulakoruja ja kelloa ei käytä. Ehkä ainoaksi jää nuo itse valmistetut ateriat , matkoja voi olla myös hankala varata yllätyksenä jos ei tiedä miten on lomaa.
Joten ei paljoa vaihtoehtoja jää jäljelle.
Kantsii ehkä ottaa selvää mistä se mies tykkää. Oma vaimo antaa lahjaksi scifi-romaaneja, Armanin tuoksuja sekä pelifirmojen promo T-paitoja (netistä taitaa hakea :D). Tykkään.
Itse en miehenä ainakaan haluaisi muuta kuin ruoka- ja seksiaiheisia yllätyksiä/lahjoja.
Tiedän itse parhaiten omat tarpeeni hygieniatuotteiden, muodin ja elektroniikan suhteen, ja niitä sivuavat lahjat ovat usein jollain hyvin pienellä tavalla vääriä. Kalastajan mies ylempänä hyvä esimerkki.
Mun mieheni ei tykkää vaatekaupoista. Tietää tasan tarkkaan, mitä haluaa, mutta ei tahdo niitä mennä ostamaan, joten ostan hänelle vaatteita lahjaksi. Eipä ole vielä mennyt mönkään ostokset ja päälle näkyy kelvanneen.
Ja ravintolaan vieminen on aina paikallaan..siihen kelpaa syyksi, vaikka hirvikoiran synttärit..
Kieltämättä vaimon paistama pihvi kera lisukkeiden vaikuttaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin joku hyttysmyrkyn hajuinen suihkusaippua.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on mailman helpointa antaa lahjoja. Spesiaali seksiä tai päihteitä. Kelpaa aina.
Naiselle uusi kattila, tai siivoustuotteita.
Mitäpä, jos kysyt suoraan miehesi toiveita?
Olet harvinaisen fiksu, kiitos miesten puolesta!
Olet harvinaisen fiksu, kiitos miesten puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Minun mies just sanoi, että tuoksut ja pesuaineet ovat mielikuvitukseton lahja, minkä hänelle voi hankkia.
Kertoiko se myös mitkä ovat mielikuvituksellisia lahjoja?
Miehenä sanoisin että osta itsellesi sexy asu ja tarjoile tuoreena. Toimii.
Oma naiseni on erittäin hyvä ostamaan lahjoja. Oikeastaan jokainen on ollut minulle osuva lahja, jota arvostan. Hyvin yksilöllisiä ja osuvia. Olen usein kysynyt miten osaa mutta osaa samoin kuin minä kuuntelee ja muistaa. Itsekään en haluaisi tuoksuja tai vaatteita. Arvokasta voi saada edullisesti (tietylle ihmiselle arvokasta ) jos jaksaa oikeesti nähdä vaivaa.