Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsemattomien ja vihaisten feministien ei pitäisi saada hankkia lapsia.

Vierailija
19.06.2016 |

Varsinkin adoptio oikeuteen täytyy puuttua. Ei henkilö joka on noin täynnä vihaa voi kasvattaa terveitä lapsia. Miksi feministit vihaavat niin paljon kaikkia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut yhtään feministiä. 

Millaisissa piireissä sinä liikut?

Vierailija
2/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreissä, täällä Kallion seudulla. Miettikää vaikka Tiina Rosenbergiä. Miten hän voisi koskaan kasvattaa tervettä lasta tuon vihansa keskellä? Sama kuin laittaisi uusnatsin kasvattamaan lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreissä, täällä Kallion seudulla. Miettikää vaikka Tiina Rosenbergiä. Miten hän voisi koskaan kasvattaa tervettä lasta tuon vihansa keskellä? Sama kuin laittaisi uusnatsin kasvattamaan lapsen.

Tuskin sille lasta annettaisiin, elä huoli

Vierailija
4/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne halua lapsia? Niisähän on puolet jonkun miehen geenejä.

Vierailija
5/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne halua lapsia? Niisähän on puolet jonkun miehen geenejä.

kai ne alkavat kloonaamaan lapsia itsestään.

Vierailija
6/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin adoptio oikeuteen täytyy puuttua. Ei henkilö joka on noin täynnä vihaa voi kasvattaa terveitä lapsia. Miksi feministit vihaavat niin paljon kaikkia?

Miten niin kaikkia? En mä vihaa kuin miehiä. Ja kyllä, olen feministi.

Vierailija
7/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaikkia? En mä vihaa kuin miehiä. Ja kyllä, olen feministi.

Miksi vihaat? Et kai aio hankkia koskaan lapsia?

Vierailija
8/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkia ja teen niin paljon lapsia kuin huvittaa. Etkä mahda sille yhtään mitään.

Vierailija
9/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kaikkia ja teen niin paljon lapsia kuin huvittaa. Etkä mahda sille yhtään mitään.

Miksi vihaat lapsiasi?

Vierailija
10/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i. Tai oikeastaan suvaitsemattomien feministien, suvaitsemattomien uskovaisten, suvaitsemattomien skinien, suvaitsemattomien sihteerien, suvaitsemattomien autonasentajien jne jne ei ehkä kannattaisi hankkia lapsia, ainakin adoptio-oikeuden kanssa olisi oltava tosi tarkkana. Toisaalta moni ihminen kasvaa kovasti henkisesti lapsia saatuaan ja koska ikä muutenkin tasaa jyrkkyyttä (useimmilla), voi lasten hankinta ollakin ihan hyvä veto.

Olen itse erittäin jyrkkä feministi, mulla on kaksi lasta, mielestäni aika tervepäisiä. En kyllä koe vihaavani yhtään ketään, en ainakaan mitään ryhmää, joskus tunnen vihaa tai inhoa jotain yksittäistä henkilöä kohtaan. Mä olenkin sellainen "vanhan polven" feministi, en ole missään vaiheessa nähnyt mitään syytä olla tai toimia miehiä tai muitakaan vastaan. Musta feminismi oli alunperin ja on edelleen tasa-arvon hakua, siis tasa-arvoa myös miehille (Suomessa vaikkapa intti tai lasten huolto-oikeudet erotilanteessa kyllä sortavat edelleen miehiä).

Tiina Rosenbergistä en kyllä keksi sanaakaan hyvää sanottavaa minäkään. Feministien maineelle hän on saanut tehtyä runsaasti hallaa.

Vierailija
11/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i. Tai oikeastaan suvaitsemattomien feministien, suvaitsemattomien uskovaisten, suvaitsemattomien skinien, suvaitsemattomien sihteerien, suvaitsemattomien autonasentajien jne jne ei ehkä kannattaisi hankkia lapsia, ainakin adoptio-oikeuden kanssa olisi oltava tosi tarkkana. Toisaalta moni ihminen kasvaa kovasti henkisesti lapsia saatuaan ja koska ikä muutenkin tasaa jyrkkyyttä (useimmilla), voi lasten hankinta ollakin ihan hyvä veto.

Olen itse erittäin jyrkkä feministi, mulla on kaksi lasta, mielestäni aika tervepäisiä. En kyllä koe vihaavani yhtään ketään, en ainakaan mitään ryhmää, joskus tunnen vihaa tai inhoa jotain yksittäistä henkilöä kohtaan. Mä olenkin sellainen "vanhan polven" feministi, en ole missään vaiheessa nähnyt mitään syytä olla tai toimia miehiä tai muitakaan vastaan. Musta feminismi oli alunperin ja on edelleen tasa-arvon hakua, siis tasa-arvoa myös miehille (Suomessa vaikkapa intti tai lasten huolto-oikeudet erotilanteessa kyllä sortavat edelleen miehiä).

Tiina Rosenbergistä en kyllä keksi sanaakaan hyvää sanottavaa minäkään. Feministien maineelle hän on saanut tehtyä runsaasti hallaa.

Kiva tietää, että on olemassa myös "täysipäisiä" feministejä. Jatka samaan malliin. :) -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän