Häpeän suuria rintojani!
Minulla on erittäin suuret rinnat. Olen melko kaunis nainen, vaikka itse sen sanonkin (en kuitenkaan nenä pystyssä kävelijä). Mulle on vaan tullut ongelma rinnoistani, ja häpeän niitä kovasti. Seksiä en voi harrastaa kuin pimeässä ja sivuttain ollessa rinnat tuntuvat painuvan päällekäin kuin kärpäslätkät. Muutenkin seksin aikana häpeän suuria rintojani ja kun mies nuolee tai hyväilee rinnanpäitäni tunnen olevani jotenkin " suurikokoinen" vaikka mittani ovat kuitenkin sopusuhtaiset. 168/65.
Samaten aamulla sängystä noustessa en voi nousta ennen kumppaniani, koska häpeän suuria rintojani niin paljon! Muuten en kroppaani häpeä!
Kommentit (9)
ja olenkin miettinyt pienennysleikkausta, mutta tarvitsisin rahaa ja tietoa enemmän. Mistään en saa ihania rintaliivejä niinkuin pienirintaiset. Tai sitten on hullunkalliita. Et ole yksin, jos se yhtään lohduttaa.,
noista paska jutuista,mut miehesi varmaan tykkää jos laitat seksikkäät rintsikat päällesi ja vaikka stayupit vielä,voi myös muuttaa sun omaakin mieltä.kantsii yrittää.
ÄLÄ vaan missään nimessä häpeä
OLE ylpeä!
äläkä pienennä
OOH!
Saisinpa sinut vaimokseni!
MIEHESI tulisi tukea sinua.
Isot rintasi ovat sinulle ISO Plussa!!!
USKO minua
JULLE69
kerrankin baarissa yksi mies sanoi että ohoh onx noi aidot. Puhun nyt DD/E kupeista. Olen harkinnut pienennysleikkausta mutta mieheni mielestä niitä ei tarvitsisi pienentää. Omasta mielestäni ne voisivat olla puolet pienemmät. Siksi en ymmärrä miksi naiset haluavat isontaa rintansa, niistä on hirvittävästi ongelmia, hartiavaivoja jne. Mieluiten nukun paita päällä koska silloin ne saa peittoon.
aivan totta
rinnat voi joillekin miehille olla se ainut syy miksi nainen kiinnostaa
Ravintoloissa miehet " huomasitko ton rinnat?"
vaikka eihän nainen voi mitään sille millaiset rinnat luoja on suonut.
Todellisuudessa henkinen " sielunveljeys" on se mikä saa naisesta haluttavan ja jonka kanssa osaa jakaa kaiken!
Silloin on löytänyt rakkauden
-mici-
Pienennysleikkauksen voi saada myös kunnalliselta puolelta, jolloin maksettavaa tulee vaan sairaalavuorokausista, joten ei se pienentäminen välttämättä niin kallista ole.
Mikäli rinnat todellakin ovat terveyshaitta niin apua saa ilman suuria seteleitäkin =) minulla on suuret rinnat(ei mitkään kärpäslätkät;) ja olen muuten pienikokoinen nainen ja nyt vielä viimeisillään raskaana...no, kunhan imetykset on hoidettu niin menen hoitamaan " ongelmani" pois alta. mieheni toki rakastaa suuria rintojani, mutta ymmärtää, että minulle ne todellakin ovat iso terveydellinen ongelma, sillä kukapa jatkuvista niska/hartiakivuista pitäisi..
M1nea
Älä välitä, täällä on kusipäistä porukkaa... Ei täältä kannata mitään järkevää vastausta odottaa.. Itse ainakin häivyn täältä NYT.