Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tää nyt oikeesti sitä ihailtavaa avoimuutta?

Vierailija
26.02.2006 |

tuttu rouva kehui ylpeänä kuinka murrosikään tulleella iltatähdellään ja iltatähden isällä on niin hyvät ja avoimet välit, ja kuinka mies osaa olla nuorten kanssa niin luontevasti ja voi puhua lastensa kanssa aivan kaikesta. kuulemma saunassakin isä oli todennut pojalleen että " onpas sun munas kasvanu" .

ja mainitsi vielä että miehen tytärten ollessa nuoria, oli hän suhtautunut heihin samanlaisella ihailtavan avoimella tyylillä.

oikeesti mua nyt vähän arveluttaa.. jos mun isä ois sanonut mulle saunassa että onpas sulla tissit kasvanu niin mun mielestä sa ois ollu ekana ällöä ja ahdistavaa ja ehkä sitten tokana " ihanan avointa" . vai mitä te ootte mieltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ompas sulla tissit kasvanu. Siihen loppu äidin ja tyttären yhteiset saunareissut viideks vuodeks..=)

Vierailija
2/2 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen on typerää! Lasta loukkaavaa jopa!

Kunnioitusta lapsiakin kohtan, eihän ole tapana kommentoida muillekaan ihmisille " munien tai tissien" kokoa tms.

Avoimuus on tässä asiassa sitä, että uskaltaa ottaa puheeksi murrosikään liittyvät asiat (mielialanvaihtelut, fyysiset muutokset yms.) asiallisesti. Vastaa lapsen kysymyksiin, tarjoaa sopivaa luettavaa (murrosikää käsittelevää kirjallisuutta, esim. Väestöliitolla hyviä!) ja on kuuntelevana osapuolena, antaa aikaa kasvavalle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi