Mies suuttui taas kerran
Meillä on ollu raha vähän tiukalla. Mies osti muutama viikko sitten virvelin, se varastettiin. Osti uuden vieheineen. Kysyin josko payPaliin ladattais mullekkin vähän ostorahaa.. Tohkeissaan mies ehdotti että kepabbii huomenna . Olin että täh? Haluaisin myös jotain, en kuukausiin oo mitään ostanu, tää on ostanu kalliit grillit, savustimet yms.. Mutta siis kepab mulle.. Kun ei kelvannu, suuttui.. Seksiä en oo pariin kuukauteen saanu, taisi tulla yksi tekosyy lisää.. Mutta hei, kuka haluaisi kepabin shoppailun sijaan. Mies suuttui niin että satasella pitää nyt ostaa kamaa, ei haittaa sinänsä. ;) Mitä ostan, pari mekkoa ja arskat katottuna alelaareista ;)
Kommentit (7)
Viinaan on näemmä kuitenkin riittänyt rahaa, eli ei hätää.
Kysy mikä sitä painaa. Selvästikkin jotain pielessä kun ei kuitenkaan normaalia käytöstä?
Tajuaa varmaan kyllä jälkeenpäin homman.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
En juo viinaa, kiitos vaan...
Perhe hyötynee grillistä, savustimesta ja virvelistäkin.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
En juo viinaa, kiitos vaan... olutta kylläkin kun oma vanhin hoitaa noita alle kouluikäisiä, ja on 18v kevääällä täyttänyt. Toista kertaa tänä vuonna kaksin ja kepab palkkiona ;)
En yleensä tällasta sano, mutta menkää töihin. Sillä sitä shoppailurahaa saa. Eikä tarvitse pyytää puolisolta. En ikinä jäisi kotiäidiksi vapaehtoisesti eläkkeiden menetyksen ja oman rahan puutteen vuoksi. Olla samalla lailla toisen vallassa kuin lapsena omien vanhempiensa? Really? Jos sitä työtä ei ole vielä löytynyt niin jatkakaa kunnes löytyy. Kenenkään ei pitäs olla riippuvainen toisesta.
Pointti oli tää, että mulle kepab, miehelle virveli vieheineen... harhaili vähän aloituksen teksti,, T:ap