Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi lettu,nyt ne läskit lähtee, suutuin olemaan läskilaari!

Vierailija
17.06.2016 |

Pituus 160cm ja painoa aamulla 77kg, letuttaa! Kaikki roskaruoka lähtiaamulla kämpästä ja tästä edes vain kalaa, kanaa, naudanlihaa ja marjoja, vihanneksia ja juureksia! Ja takapuoli ylös sohvalta ja kävelylenkille!

Päivitän viikon välein miten on läskit sulaneet!

Terv. LÄSKILAARI!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta kun päätät? Ja mitä aiot nyt tehdä eri tavalla kuin aikaisemmilla kerroilla?

Vierailija
2/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hyvä että letuttaa jos haluat laihtua😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wowwowowow!!! Onnea uuteen elämään! Pudä päätös, taatusti kannattaa!!!!

Vierailija
4/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko kerta kun päätät? Ja mitä aiot nyt tehdä eri tavalla kuin aikaisemmilla kerroilla?

Varmaan kymmenes ja kaiken teen eri tavalla. Syön paljon mutta oikeita ruokia!

Läskilaari.

Vierailija
5/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikkuus tee sinusta onnellista. Tiedän mistä puhun, sillä ole ollut koko elämäni ihannemitoissa. Koskaan en ole silti ollut tyytyväinen, vaikka vartaloani on kehuttu. Ja olen jo keski-ikäinen. Jos se e ile läski mikä vaivaa, sitten joku muu. Kiskasn ei ile täydellinen

Vierailija
6/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoikkuus tee sinusta onnellista. Tiedän mistä puhun, sillä ole ollut koko elämäni ihannemitoissa. Koskaan en ole silti ollut tyytyväinen, vaikka vartaloani on kehuttu. Ja olen jo keski-ikäinen. Jos se e ile läski mikä vaivaa, sitten joku muu. Kiskasn ei ile täydellinen

Höpsistä! Mä täytin äskettäin 50, ja olen todella tyytyväinen vartalooni. Syön terveellisesti ja harrastan paljon urheilua, olen terve ja hyväkuntoinen ja hoikka. Ei voisi olla parempi olo.

Vierailija
7/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teekkään onnelliseksi, mutta vaatteet mahtuu päälle! Minulla on kasoittain kauniita vaatteita, eivät mahdu enää päälle! Nyt joudun käyttämään noita säkkivaatteita ja yksiä ainoita pitkiä housuja, kun muut ei mahdu!

Läskilaari.

8/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yrityksellesi. Olen laihtunut 34,5 kiloa korkeimmasta painostani. 24,5 kiloa lähtivät oikeastaan vahingossa. Syön herkkuja useamman kerran viikossa mutta syön ne yleensä kahviloissa. En ole rajoittanut minkään ruoan syömistä mutta pyrin syömään kohtuudella. Olen käynyt useammin hampurilaispaikoissa nyt kuin lihavana eli nyt käyn ehkä pari kertaa tai muutaman kerran vuodessa. En osta kerroshampurilaisia vaan tavallinen hampurilainen ja pienet ranskalaiset riittävät. Syön oikeastaan melkein mitä haluan. Jos haluan sipsejä tai karkkeja, tapahtuu nykyään muuten harvoin, ostan sipsejä 25-40 gramman pussin tai pienen karkkipussin tai pienen suklaapatukan. Suklaata en oikeastaan syö usein koska syön sen tilalla proteiinipatukan tai ateriankorvikepatukan hedelmän kanssa (korvaan lounaan noin jos olen kotona enkä jaksa laittaa ruokaa tai sitten syön välipalana). Yritän syödä kuten normaalipainoiset ihmiset syövät. Minulla on BED syömishäiriö mutta kun lopetin ahmimisen ja aloin syömään säännöllisesti ja antamaan periksi mieliteoille ahmimiskohtauksia ei tule tai se pysyy kohtuudessa (kaksi pientä sipsipussia kun sorruin tai kaksi suklaapatukkaa) ja pystyn palaamaan ruotuun välittömästi, ennen olisin mässäillyt loppupäivän kun seuraavana päivänähän alkaisi taas tiukka laihdutuskuuri.

9/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Onnea yrityksellesi. Olen laihtunut 34,5 kiloa korkeimmasta painostani. 24,5 kiloa lähtivät oikeastaan vahingossa. Syön herkkuja useamman kerran viikossa mutta syön ne yleensä kahviloissa. En ole rajoittanut minkään ruoan syömistä mutta pyrin syömään kohtuudella. Olen käynyt useammin hampurilaispaikoissa nyt kuin lihavana eli nyt käyn ehkä pari kertaa tai muutaman kerran vuodessa. En osta kerroshampurilaisia vaan tavallinen hampurilainen ja pienet ranskalaiset riittävät. Syön oikeastaan melkein mitä haluan. Jos haluan sipsejä tai karkkeja, tapahtuu nykyään muuten harvoin, ostan sipsejä 25-40 gramman pussin tai pienen karkkipussin tai pienen suklaapatukan. Suklaata en oikeastaan syö usein koska syön sen tilalla proteiinipatukan tai ateriankorvikepatukan hedelmän kanssa (korvaan lounaan noin jos olen kotona enkä jaksa laittaa ruokaa tai sitten syön välipalana). Yritän syödä kuten normaalipainoiset ihmiset syövät. Minulla on BED syömishäiriö mutta kun lopetin ahmimisen ja aloin syömään säännöllisesti ja antamaan periksi mieliteoille ahmimiskohtauksia ei tule tai se pysyy kohtuudessa (kaksi pientä sipsipussia kun sorruin tai kaksi suklaapatukkaa) ja pystyn palaamaan ruotuun välittömästi, ennen olisin mässäillyt loppupäivän kun seuraavana päivänähän alkaisi taas tiukka laihdutuskuuri.

Periaatteissa keräsin kilot siis laihduttamalla ja laihduin kun lopetin laihduttamisen ja kitukuurit.

Vierailija
10/10 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltaset henkilöt ottaa nii päähä ku olla ja voi :D Hierotte vaa omaa onneanne toisten naamoihi. Sama asia, jos joku ökyrikas henkilö toteais ylellisestä elämästä haaveilevalle rutiköyhälle ostoskärrypummille, et ei raha tuo onnea, ei vaikka autotallissa lepää Rolls Royce ja Ferrari, vietän illat porealtaassa punaviinilasi kädessä ja syön lounaani gourmet-ravintoloissa. Ei tosiaankaa, surkea ihmisraunio olen...

Mutta eniveis, tsemppiä AP:lle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi