Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö kannattaa ostaa PS3?

Vierailija
17.06.2016 |

Pleikka kolmonen levisi ja nyt mietin, onko käytetty kolmonen vielä järjellinen hankkia, vai pihtaanko siihen, että saan budjetin sallimaan PS4:n?
Terkuin PelaajaMamma

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todella ole asiasta kiinnostuneita?

Tarkennan sen verran vielä, että Dragon Age Origins ja 2 on pelattu, onko Inquisition uuden konsolin arvoinen. Toinen, miltä kovasti odotin, on FallOut 4. Hankkinenko tuon, vai New Vegasin ja Kolmosen lisäosat?

Vierailija
2/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on vain hiljaista?

No, keskustelun herättämiseksi, minne luulette seuraavan Elder Scrollisin sijoittuvan? Bethseda on virallisesti ilmoittanut seuraavan osan olevan jo tekeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myydä. Paljo maksat?

Vierailija
4/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää PS3:sta ostaa jos haluat pelata uusia pelejä. Esim. Fallout 4 ei pyöri PS3:sella.

Vierailija
5/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS4:sta tulee ilmeisesti ensi vuoden (loppu)puolella (?) superhyper-deluxe-versio koodinimeltä Playstation Neo tai jotain sinnepäin. Silloin saattaa normiversionkin hinta tippua.

Vierailija
6/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saat 50:llä ja jos ohjaimet mukaa nii 60:llä (sis. 3ohjainta)

Vierailija
7/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan sen verran vielä, että Dragon Age Origins ja 2 on pelattu, onko Inquisition uuden konsolin arvoinen. Toinen, miltä kovasti odotin, on FallOut 4. Hankkinenko tuon, vai New Vegasin ja Kolmosen lisäosat?

Fallout 4 on vaan Xbox Onelle, PS4:lle ja PC:lle. Jos kaikki kolme kiinnostaa niin suosittelisin siinä vaiheessa ostamaan pelikoneen (tai molemmat pleikkarit).

Itse tosin investoisin siihen PS3:n, Fallout 4 ei ollut kovin kummoinen, ei kannata maksaa sitä 50 euroa siitä.

(Bethesda on tosin vihjannut, että se saattaa tehdä Fallout 3:sta remake -version PS4:lle ja Xbox Onelle.)

Vierailija
8/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS4:sta tulee ilmeisesti ensi vuoden (loppu)puolella (?) superhyper-deluxe-versio koodinimeltä Playstation Neo tai jotain sinnepäin. Silloin saattaa normiversionkin hinta tippua.

Tämä oli aloittajalle uutta tietoa.

Kannattaa ilmeisesti vielä odotella, tämmöinen kasuaalipelaaja kun olen. Loppuvuodesta alkaa varmaan jo pelejäkin olla saatavilla näiden mainittujen hittien lisäksi.

Vierailija
9/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan Witcher 3:sen vuoksi kannattaa hankkia se PS4. Tai PC.

Vierailija
10/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli aloittajalle uutta tietoa.

Kannattaa ilmeisesti vielä odotella, tämmöinen kasuaalipelaaja kun olen. Loppuvuodesta alkaa varmaan jo pelejäkin olla saatavilla näiden mainittujen hittien lisäksi.

Tuo Neo on vaan tehokkaampi versio PS4:stä, ja periaatteessa nillä pitäisi pyöriä samat pelit. Tulee vastaa aikaisintaan ensi vuonna tuo. Xbox julkisti juuri oman tehokkaammaan mallin Xbox Onesta ja se tulee 2017 lopulla.

Vierailija
11/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fallout 4 on vaan Xbox Onelle, PS4:lle ja PC:lle. Jos kaikki kolme kiinnostaa niin suosittelisin siinä vaiheessa ostamaan pelikoneen (tai molemmat pleikkarit).

Itse tosin investoisin siihen PS3:n, Fallout 4 ei ollut kovin kummoinen, ei kannata maksaa sitä 50 euroa siitä.

(Bethesda on tosin vihjannut, että se saattaa tehdä Fallout 3:sta remake -version PS4:lle ja Xbox Onelle.)

Kiitoksia. juuri tuota pohdinkin, että onko FO4 uuden konsolin arvoinen, vai ostanko vain Ps3:n ja hankin tuttuihin ja turvallisiin FO3:n ja New Vegasiin lisät. Ilmeisesti nelonen on, kuten oli odotettavissa, nätti, mutta teknisesti ja juonellisesti jäänyt vajaaksi.

Vierailija
12/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia. juuri tuota pohdinkin, että onko FO4 uuden konsolin arvoinen, vai ostanko vain Ps3:n ja hankin tuttuihin ja turvallisiin FO3:n ja New Vegasiin lisät. Ilmeisesti nelonen on, kuten oli odotettavissa, nätti, mutta teknisesti ja juonellisesti jäänyt vajaaksi.

Ja toki kunnollinen PeliPC olisi varmasti paras ratkaisu, mutta minä en niistä niin ymmärrä ja olen ollut ykkösestä asti Pleikkari pelaaja.

Vierailija
13/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS4:lle on kyllä tosi hyviä pelejä. Fallout 4 ei ole ainoa.

Witcher 3, Bloodborne, jne.

14/15 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmosgeneraation pelit vielä innostaa ja kiinnostaa niin miksipä ei. Uusia pelejä tulee PS3:lle todella hidasta tahtia ja suurin osa uusista peleistä ei tule ollenkaan kolmoselle. Nelosgeneraatio on tän hetken juttu niin on paremmin pelejä ja teknistä tukea.

Ollaan xbox-ihmisiä enemmän, mutta oli pakko jo päivittää 360:n tilalle One, kun pelejä ei vaan tule enää ja 360:n tukeminen tais loppua kokonaan?  One oli todella halvalla (199,95€) tarjouksessa niin ostettiin :) Varmaan PS tekee kohta saman tempun ja on parilla sadalla PS4 jossain tarjouksessa.

Vierailija
15/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

299 oli huhtikuussa cittarissa. PS4 siis, itse en ollut aikonut hankkia sitä vielä (odotan ffvii remakea), kun ps3 vielä toimii, mutta tarjous oli niin hyvä. Nyt sitten pelailen molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi