Meenkö salille vai kauppaan ostamaan herkkuja
Kommentit (16)
Ai, myydäänkö sun salilla herkkuja?
Vierailija kirjoitti:
ITse asiassa joo, proteiiinipatukoita ja limsaa. Nuo patukat ovat aika makeita mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ITse asiassa joo, proteiiinipatukoita ja limsaa. Nuo patukat ovat aika makeita mielestäni.
Sinuna vaihtaisin salia, pakko olla jotakin muutakin vikaa siinä kuin limsan myynti.
Mä kävin salilla mutta nyt tekisi mieli mennä ostamaan kasa herkkuja :/
Upea ilma, älä mene salille vaan kävelylle!
Herkkuja ostamaan, herkkuja ostamaan!!! Suklaata, salmiakkia, hedelmäkarkkeja, juustoja, siideriä...aaah, slurps, MÄKIN haluan!
Molemmat. Ensin kuntoilemaan. Eihän sinun sinne salille asti tarvitse tällä kertaa mennä, vaan kuntoile tekemällä esim. lenkin ulkona. Saat raitista ilmaa. Ehdottomasti sen jälkeen kauppaan ostamaan herkkuja :) Ei tarvitse mitään överiherkkuja ostaa, vaan esim. jäätelöä tai joku hyvä salaatti. Itse tykkään joistain melko terveellisistä ruoista herkkuina, esim. juusto ja hedelmät tai vaniljajäätelö / kermavaahto tuoreilla mansikoilla jne.
oikun se tuulitukka on niin ihana! joo joo mee sä pyöräilemään.... ai nii ota muija viel mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Herkkuja ostamaan, herkkuja ostamaan!!! Suklaata, salmiakkia, hedelmäkarkkeja, juustoja, siideriä...aaah, slurps, MÄKIN haluan!
Siideriä? Luokittelevatko jotkut siiderin herkkuihin? Siiderihän on alkoholijuoma. Alkoholi on pahan makuista. Limsa sen sijaan soveltuu herkuksi, koska siinä ei ole alkoholin pahaa makua.
Vai onko piilotarkoituksena sittenkin humaltuminen? Ovelaa se ainakin olisi: peittää yksi pahe toisella, silloin saa moitteet vain siitä toisesta...
Liikuntasuunnitelma ei ole kovin hyvä, jos sinun täytyy joka päivä päättää tämä asia erikseen. Pidemmän päälle tuo ei voi toimia.
Päätinkin lähteä pyörällä isompaan markettiin, 7 km, yhteensä siis 14. Hyvin ehtii vielä. Ostan jäätelön matkalla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Liikuntasuunnitelma ei ole kovin hyvä, jos sinun täytyy joka päivä päättää tämä asia erikseen. Pidemmän päälle tuo ei voi toimia.
Ei tartte. Meen usein jumppaan tai salille suoraan töistä. Nyt on menkat ja siksi mietin asiaa. Muuten olisin mennyt tänäänkin suoraan töistä. Mutta tuo vuoto rauhoittui. Otan kuitenkin varman päälle ja lähden pyöräilemään.
Mee salille, sieltä saat kuitenki paljon paremman olon kuin herkkuhyllyltä..