Olen todella isossa pulassa Venäjällä!!!
Sain illalla Sortavalassa 5 ruplan (8 sentin) sakot kun peruutin parkkipaikalta eikä turvavöitä ollut kokoajan. Maksoin sakon kolikolla, heti sen jälkeen poliisit kuskaavat minut Sortavalan poliisiasemalle, josta minut kuskattiin Petroskoihin ja sain tietää mistä on kyse. Syyllistyin korruptioon ja minua odottaa jopa neljän vuoden vankeusrangaistus. Mitä voin tehdä???
Kommentit (15)
Miksi maksoit sakon kolikolla :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jospa otat yhteyttä Suomen lähetystöön.
Ota yhteys Suomen konsulaattiin.
Muistelen ihan vasta lukeneeni tuoreesta tapauksesta, jossa suomalainen mies jäi kiinni rattijuoppoudesta ja yritti lahjoa miliisiä. Tästä hyvästä hän sai kahden vuoden vankeusrangaistuksen.
Onpa tosi kamala tilanne, jos sä poloinen yritit maksaa sakkoa suoraan miliisille ja se tulkittiin lahjonnaksi. Tässä on nyt joku venäläisten uusi linjaus. Niistä ei kyllä kukaan ota selvää.
Konsulaattiin vain yhteys. Tosi ikävä tilanne. Voimia!
Sinun pitäisi saada yhteys Suomen Venäjän-suurlähetystöön.
Ja mikähän hätä sulla nyt on? Minä sentään istun elinkautista, kun hölmönä menin maksamaan setelillä. Ja se on ihan legendaa, että täällä tuupattaisiin hanuriin päivittäin. Ainoastaan arkisin.
Kikkeliskokkelis. Mitäs läksit. Nii-in.
Eikö ne kuitenkaan takavarikoinut kännykkääsi? Outoa. Sellissäkö nyt kirjoittelet?
SUOMEN SUURLÄHETYSTÖ, Moskova
SUOMEN PÄÄKONSULAATTI, Pietari
Suomen suurlähetystö, Moskova
Puh. +7 495 787 4174
Sähköposti: sanomat.mos@formin.fi
Suomen pääkonsulaatti, Pietari
Puh. +7 812 331 76 00
Sähköposti: sanomat.pie@formin.fi
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kuitenkaan takavarikoinut kännykkääsi? Outoa. Sellissäkö nyt kirjoittelet?
Hätä keksii kyllä keinot. Täällä saa katsella MacGyveria jakson/vko, jos käyttäytyy hyvin. Itse rakensin koneen vispilästä ja shankistä. Vähän on hidas, mutta eipä täällä kiire ole mihinkään.
Harashoo komrad! Kjyllä vjaltio kjushtantaa. Daa daa harashoo! Rukiveer.