Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oli se sitten täällä palstalla, missä tosin kenelle tahansa vittuillaan, tai vaikka deittipalstoilla. Enkä edes esitä mitään, paitsi ehkä hieman kärkevästi mielipiteeni, jotka ovat samoja myös IRL.

Livenä minuun suhtaudutaan lempeästi, katsotaan kivasti ja heitetään huulta, netissä nämä samat henkilöt suorastaan inhoaisivat minua XD

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (6)

Vierailija

Näin se menee. Täällä tuntemattomiin projisoidaan ties mitä, mutta jos samat tyypit näkisi livenä niin olisi eri ääni kellossa. Kaikki eivät ole sellaisia luusereita mitä täällä niin helposti halutaan uskotella.

Vierailija

Minä uskon että nämä palstat kertovat taas jotain ihan todellista ihmisistä.

Olen aika varma että livenä ihmiset teeskentelevät ja esittävät hyvin paljon.

Ei kehdata sanoa suoraan, hymistellään, sanotaan sitten selän takanana.

Äänensävyistä, sanavalinnoista, kehonkielestä ja nopeista ilmeistä huomaa teennäisyyden.

Myös lyhyet hiljaiseksi menemiset, hengityksen muutoksen ja vastaavanlaiset seikat paljastavat jotain.

Ihmisten sisällä on paljon mustaa, rumaa ja rikkinäistä. Niitä ei vaan ihan ymmärrettävästi tuoda esiin sosiaalisissa elävän elämän tilanteissa. Miksi tuotaisiin jos voi salata tai yrittää salata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

2: Ei mene aina noin. En minä live-elämässä saa sellaisia viharyöppyjä kuin netissä, usein ainakaan. Mielipiteeni eivät vaihtele seuran mukaan.

Vierailija

Lisäksi IRL sarkastinen omakehuhuumorini ymmärretään yleensä aina, netissä useimmiten saan kylmää kyytiä samalla huumorilla XD