Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset on nykyään haluttomia ja seksi ei kiinnosta?

Vierailija
12.06.2016 |

Louis Vuittonit ja Netflix syynä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vanha mies ja ihmettelet miksi nuoret naiset ei halua seksiä sun kans, niin se johtuu sun iästä.

Vierailija
2/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kiinnostaa mutta alfojen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksiä tyrkytetään joka paikassa kaiken aikaa. Kaikki harrastaa sitä kaikkien kanssa. Ihmiset pettää toisiaan ja kaikki vaan yksinkertaisesti pyörii seksin ympärillä nykyään. Siihen kyllästyy. Se inhottaa. Sitä ei halua.

Vierailija
4/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amislainen ja huomannut samab

Vierailija
5/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vanha mies ja ihmettelet miksi nuoret naiset ei halua seksiä sun kans, niin se johtuu sun iästä.

Puhun ikäistäni.

Vierailija
6/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kiinnostaa vain alffojen ja mamujen kanssa.

Surullista mutta totta.

M25

Vierailija
7/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun ikäistäni.

Mistä sinä päättelet sen, että ennen seksi olisi kiinnostanut enemmän? Isot pojatko ovat kertoneet ja filmeissäkö olet nähnyt?

Vierailija
8/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun ikäistäni.

Mistä sinä päättelet sen, että ennen seksi olisi kiinnostanut enemmän? Isot pojatko ovat kertoneet ja filmeissäkö olet nähnyt?

Olettaa varmaan. Ja ainakin vielä 10 vuotta sitten kun itse olin parikymppinen seksiä harrastettiin varsin vapaasti

Vierailija
9/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi on arkipäiväistynyt. Se on kuin makaroonilaatikko maanantaina työpaikan ruokalassa. Siinä ei ole enää mitään kiehtovaa ja romanttista. 

Vierailija
10/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta seksi jos ei ole mitään tunnepuolta mukana. Pakko olla ilman kun jokainen mies tekee heti kättelyssä selväksi että ei ole mitään vakavaa etsimässä vaan kevyttä hauskanpitoa.

Vierailija
11/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomanut onkelma suomilaisnaisten seksihalu, on kova minä panna koko aja välilä ei meina jaksa mutta pitä panna vaan.

-Jamaal

Vierailija
12/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rajakit saadaan parhaat naiset!

Vierailija
13/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huomanut onkelma suomilaisnaisten seksihalu, on kova minä panna koko aja välilä ei meina jaksa mutta pitä panna vaan.

-Jamaal

Sinä panetkin väkisin, kuten teillä päin on tapana tehdä.

Vierailija
14/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi kiinnostaa ja paljon, mutta parisuhteessa jossa on myös rakkautta.

Vierailija
15/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut liian vanha nuorille naisille. Katsele ikäisiäsi :)

No asiallisesti... naisilla seksihalut lisääntyvät iän myötä kun estrogeenihormoni vähenee ja testosteronin vaikutus voimistuu. N 35-45- vuotiaina halut kohtaavat samansuuruisina.

Vierailija
16/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on juuri täysin päinvastoin, me naiset haluamme seksiä 24/7 seksiä iästä riippumatta kun taas minkään ikäiset miehet eivät ole lainkaan kiinnostuneita seksistä (paitsi keskenään).

Vierailija
17/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit voivat aiheuttaa haluttomuutta. Niitä kuitenkin tarjotaan ensimmäisenä ehkäisyvaihtoehtona nuorille tytöille, hoida siinä sitten ehkäisy mutta mites sen haluttomuuden kanssa?

Vierailija
18/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Jamaal

Sinä panetkin väkisin, kuten teillä päin on tapana tehdä.

Ei yllensä tarvitse. Melkin aina suomilaisnainen pilu levälten. Joskus pitä pikasen käytä voima kun huoravaateisa nainen ei meina ymmärtä anta.

-Jamaal

Vierailija
19/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta seksi jos ei ole mitään tunnepuolta mukana. Pakko olla ilman kun jokainen mies tekee heti kättelyssä selväksi että ei ole mitään vakavaa etsimässä vaan kevyttä hauskanpitoa.

Jep. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen ihastukselta kuullut, ettei hän missään nimessä voisi seurustella kanssani. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
20/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun ikäistäni.

Olettaa varmaan. Ja ainakin vielä 10 vuotta sitten kun itse olin parikymppinen seksiä harrastettiin varsin vapaasti

Tupakointi, humalahakuinen juominen ja irtosuhteet eivät ole enää cool kuin korkeintaan wt-porukoissa eikä kukaan halua tulla leimatuksi wt:ksi. Sen vuoksi noiden kolmen harrastaminen on tämän päivän nuorilla harvinaisempaa kuin vielä 10 vuotta sitten. Terveet elämäntavat ja korkeintaan se lasi kaksi kuohuviiniä hyvien ystävien seurassa on nuorille naisille nyt cool. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan