Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinun pitäisi sijoittaa 50 000 e...

Vierailija
10.06.2016 |

...niin sijoittaisitko sen esim. pankin kautta vai ihan itse? Jos olisit täysin kokematon sijoittaja, niin uskaltaisitko sijoittaa itse? Pankit tietenkin vetää välistä, mutta jotenkin tuntuvat minusta turvallisemmilta. Pankkitilillä en viitsi tuota perintöä makuuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin itse. Sillä tavalla olen koonnut omaisuuteni - seuraamalla talouden ilmiöitä ja tekemällä suomalaisilla pörssiosakkeilla/sijoitusasunnoilla/metsätiloilla kauppoja.

Onnistuminen edellyttää kiinnostusta, jatkuvaa tiedonhankintaa ja kykyä kestää myös tappioita - aina vaan ei voi onnistua.

Jos olisin ihan kokematon, niin tietysti käyttäisin silloin asiantuntijaa.

Vierailija
2/3 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeisiinko meinaat sijoittaa? Pikkulinnut kertoo, että ne tulee isolla todennäköisyydellä nyt kesällä alas ja kovaa.

Big Bank (virolainen pankki) tarjoaa tilanteeseen nähden aika hyväkorkoista ja jotakuinkin täysin turvallista määräaikaista tiliä, laita sinne jos et tykkäisi menettää rahojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...niin sijoittaisitko sen esim. pankin kautta vai ihan itse? Jos olisit täysin kokematon sijoittaja, niin uskaltaisitko sijoittaa itse? Pankit tietenkin vetää välistä, mutta jotenkin tuntuvat minusta turvallisemmilta. Pankkitilillä en viitsi tuota perintöä makuuttaa.

Osta pieni asunto ja pistä vuokralle.