UUSI TÄYDENNETTY KYSELY palstatotuuksista
Ensimmäisestä jäi pari tärkeää palstatotuutta pois, joten otetaanpa uusiksi:
Kommentit (27)
Olisin laittanut vielä "Joku muu, mikä?" mutta vastausvaihtoehdot loppuivat kesken. Toivon kuitenkin että tämä on suhtkoht kattava otanta av:n totuuksista! Ap
Ärsyttävää, että voi laittaa vain yhden!
Vierailija kirjoitti:
Voit mainita valitsemasi vaihtoehdot kommenteissa :) Ap
En oo samaa mieltä mistään, mutta joo nää on niitä palstatotuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit mainita valitsemasi vaihtoehdot kommenteissa :) Ap
Menee ikä ja terveys listatessa ;)
Olen ateisti, mutta vastasin 'Jeesus pelastaa '
Noista vaihtoehdoista yli 10 vuoden ikäero on sairasta ja perverssiä.
Ihan vain siksi, kun olen kyllästynyt yli-ikäisten iskuyrityksiin.
Tästä puuttuu se, että naiset haluavat nostaa elintasoaan miehen avulla tms yleinen palstatotuus
Hauskaa, ettei vaihtoehtona ollut "miehet käyttävät seksuaalista väkivaltaa". Taitaa olla suurimmalle osalle niin itsestäänselvyys, ettei tarvitse turhaan esille nostaa :D
Ainoa oli naiset ja seksuaalinen väkivalta. Ei tietenkään kaikki naiset (kuten ei kaikki miehetkään), mutta kyllähän naisetkin voi olla pedofiilejä, ahdistella, pakottaa seksiin jne.
Olisit laittanut näihin vaihtoehdoksi "ei mikään näistä". Nyt oli pakko laittaa yksi vaihtoehto, josta olin vain lievästi ja varauksella samaa mieltä, vain jotta pääsisi näkemään tulokset. Vai olisiko voinut painaa äänestä-nappia valitsematta näistä mitään?
Aika hienoa, että Jeesus on saanut noin paljon ääniä. Luulen kuitenkin sen johtuvan enemmänkin siitä, että muut vaihtoehdot ovat niin mahdottomia. Itsekin äänestin näin, vaikka en oikeastaan usko, mutta mielestäni Jeesus on vain niin siisti tyyppi.
Sen sijaan lievästi järkyttää, että noin monen mielestä äitiys tyhmentää naisen. Olen itse asiassa aivan päinvastaista mieltä. Kaikki riippuu omasta suhtautumisesta. Näkeekö lapsessa mielenkiintoisen kasvuprosessin, uuden ihmisen kehittymisen kaikkine siihen liittyvine ilmiöineen, vai pelkkänä rasitteena, joka estää tekemästä mitä milloinkin itseä huvittaa. Itse olen saanut äitiydestä paljon irti, lapsi on opettanut katsomaan itsestään selvyyksiä toisin silmin. Lapsihan on tutkija luonnoltaan. Suuret keksinnöt ovat aina lähteneet siitä, että joku on hoksannut ihmetellä jotain, mitä muut pitävät itsestään selvyytenä.
Palstapedot käyneet äänestämässä naisvihakiimoissaan vaihtoehtoa "Naiset käyttävät seksuaalista väkivaltaa". :D Ettei omat teot tuntuisi niin pahoilta.
Äitiys tyhmentää naista, vastasin, vaikka ajattelin vain vauva-aikaa. Ei mitenkään lopullisesti. Paitsi joitain harvoja, joille jää se päälle. Useimpia ei, lopullisesti siis. Joksikin aikaa kyllä lähes kaikkia.
Yllättävää ettei kukaan ole vielä puolustanut lihavien haukkumista, kun sitä täällä näkyy joka päivä.
No nyt on hyviä vaihtoehtoja XD