hei 50:set mummot urheilutrikoot ei ole kalsarit
Tänään joku mummo kommentoi lenkillä ollut naista, että tällä on kalsarit jalassa. Ok, ymmärrän ettei urheilu sinua kiinnosta mutta joitakin se kiinnostaa ja pukeutuminen on asianmukaisesti ja se sinun lapsenlapsesi ei varmaan tykkää tuollaisesta kommentoinnista.
Kommentit (10)
Ai ei vai? Mää oon pitänyt niitä kalsareina, kun ne lämmittää niin mukavasti. T:50v mummi.
Kalsarit vaihtaa nimeä, kun niillä harrastaa liikuntaa.
Mun lapseni on vasta 15v joten ei mummoudesta tietoa. t. 50v nainen
Ymmärrän, että juoksutrikoita pidetään juostessa, mutta se että teinit käyttävät niitä ns. päällysvaatteina notkuessaan kaupungilla (ja varsinkin sellaiset löysälihaiset teinit, jotka eivät pahemmin urheilua harrasta), on aika noloa. Missään muualla kuin Suomessa tuskin tällaiseen ilmiöön törmääkään.
En ole mummo, en viisikymppinenkään, ja itse käytän trikoita ainoastaan salilla,
Mä kyllä puhun ihan jumppakalsareista tarkoittaessani salilla ja jumpissa käyttämiäni trikoita. Enkä todellakaan ymmärrä, miksi moisia vaatekappaleita käytetään nykyään kaupungilla oikeiden housujen asemasta. T:5-kymppinen, mutta ei mummo.
Mun työkaveri käyttää töissä juoksutrikoita. Ei musta ihan sopiva työvaatteista. Ei ole 2- vaan 3-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään joku mummo kommentoi lenkillä ollut naista, että tällä on kalsarit jalassa. Ok, ymmärrän ettei urheilu sinua kiinnosta mutta joitakin se kiinnostaa ja pukeutuminen on asianmukaisesti ja se sinun lapsenlapsesi ei varmaan tykkää tuollaisesta kommentoinnista.
Kun ihminen on liian tuohduksissa, tulee tuotettua jotain todella outoa tekstiä :)
Ei mulla muuta.
Voivoi, kyllä viiskymppiset kurppanat sen tietää. Samoin ne tietää, että leggingsit ovat pitkät alushousut. Mutta ikävä kyllä NUOREMMAT eivät näytä tietävän...
"Ok, ymmärrän ettei urheilu sinua kiinnosta mutta joitakin se kiinnostaa ja pukeutuminen on asianmukaisesti ja se sinun lapsenlapsesi ei varmaan tykkää tuollaisesta kommentoinnista."
Onpa erikoinen virke.